سقوط بهمن در جاده چالوس/ خطر ریزش سنگ در محدوده «پل خواب»

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر از سقوط بهمن به طول ۳۰ تا ۴۰ متر و به ارتفاع چهار تا پنج متر در محور کرج - چالوس روستایی «وارنگه رود» خبر داد.

سقوط بهمن در جاده چالوس/ خطر ریزش سنگ در محدوده «پل خواب»

محمد علیپور در خصوص حادثه سقوط بهمن در جاده فرعی دسترسی به روستای وارنگه رود در محور کرج - چالوس اظهار کرد: حدود ساعت ۶ صبح امروز سقوط بهمن به طول ۳۰ تا ۴۰ متر و به ارتفاع ۴ تا ۵ متر را در این نقطه از محور روستایی وارنگه رود شاهد بودیم.

وی افزود: بلافاصله بعد از سقوط بهمن در محور روستایی وارنگه رود با حضور نیروهای راهداری و بکارگیری ماشین آلات، عملیات پاکسازی و بازگشایی آن نقطه از این محور روستایی بخوبی انجام شد، خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای دیگر از محور کرج - چالوس و یا محورهای روستایی این جاده حادثه سقوط بهمن را نداشته ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر در ادامه با اشاره به خطر ریزش و سقوط سنگ در محور کرج- کندوان به دلیل وزش باد شدید با بیان اینکه از محدوده پل خواب تا ابتدای محور کرج - چالوس خط ریش سنگ زیاد است، گفت: به عبارتی قسمت‌های پایین محور در محدوده تونل‌های ۲ و ۳، ۶ و ۷ نقاط ریزشی سنگ است، از محدوده حسنکدر تا امام چشمه نیز خط ریزش سنگ وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خطر سقوط بهمن نیز در نقاطی از محور کرج - چالوس وجود دارد، گفت: از محدوده امام چشمه تا کندوان با خطر سقوط بهمن مواجه هستیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها