معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبر فوری:

مطالبات طرح خرید خدمات آموزشی سال 97 واریز شده / واریز مطالبات 98 تا پایان سال تحصیلی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مطالبات فرهنگیان شاغل در طرح خرید خدمات تا پایان سال 97 با استان‌ها تسویه شده و اگر فردی هنوز موفق به دریافت حق الزحمه خود نشده باید به ادارات استانی مراجعه کند.

مطالبات طرح خرید خدمات آموزشی سال 97 واریز شده / واریز مطالبات 98 تا پایان سال تحصیلی

علی الهیار ترکمن در گفت و گو با خبر فوری در خصوص فرهنگیان شاغل در طرح خرید خدمات آموزشی اظهار داشت: کارکنان طرح خرید خدمات آموزشی به عنوان یکی از زحمتکش‌ترین اقشار در آموزش و پرورش شناخته می‌شوند که نقش پررنگی در توسعه پوشش همگانی تحصیل در کشور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که تعداد 16 هزار نفر در کل کشور مشغول به فعالیت در طرح خرید خدمات آموزشی هستند، ادامه داد: سال های گذشته به دلیل عدم اختصاص بودجه مستقل به این طرح پرداخت حقوق با تاخیر مواجه بود و مطالبات روی هم انباشته شد.

الهیار خبرداد: خوشبختانه در اوایل سال 97 موفق شدیم ردیف اعتبارات مجزا برای این طرح جذب کنیم اما با توجه به مطالبات انباشته شده سال های قبل تا کنون توانسته ایم تا آخر سال تحصیلی 97 را با فرهنگیان تصویه حساب کنیم.

وی بیان کرد: بنابراین تمام مطالبات طرح خرید خدمات تا پایان سال 97 به استان ها پرداخت شده است؛ اگر فردی در این زمینه هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده است باید به ادارات استانی مراجعه کند و علت را جویا شود.

وی تصریح کرد: اعتبارات جذب شده در این طرح به تسویه حساب مطالبات قبلی اختصاص یافته است و متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم حق الزحمه های سال 98 را واریز کنیم.

وی با تاکید بر این که حق الزحمه های سال 98 تا پایان سال تحصیلی واریز خواهد شد، گفت: طبق قانون برنامه و بودجه ششم وزارت آموزش و پرورش مکلف است نیروهای خود را از طریق آزمون استخدامی یا دانشگاه فرهنگیان و رجایی تامین کند، بنابراین هیچ تعهد استخدامی با طرح خرید خدمات آموزشی نداریم.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بیچاره معلم
    0

    انشااله بخاطر دروغ هایی که میگوئی خودت و عزیزانت کرونا بگیرید و بمیرید

  • لی لی
    0

    خجالتی نمی کشی بااین گیس سفیدت!اینهمه دروغ میگی!بنظرت خاموش شدن بهترازدروغگویی نیست!!حکمت و بزن مجازی!۲۶ میلیون!!کنه خجالتی می کشی!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها