مهاجری: شاید 3-4 نفر را کنار بگذارم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: این شکست هیچ جای توجیهی ندارد و واقعا شرمنده مالک، مدیریت و مردم قائمشهر هستیم.

مهاجری: شاید 3-4 نفر را کنار بگذارم

رضا مهاجری بعد از دیدار تیمش مقابل شاهین در نشست خبری اظهار داشت: این شکست هیچ جای توجیهی ندارد و واقعا شرمنده مالک، مدیریت و مردم قائمشهر هستیم. با این فوتبالی که تیمم بازی می‌کند بیگانه هستم. امروز بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، در ادامه داور پنالتی برای حریف گرفت که البته می‌شد تصمیم دیگری بگیرد ولی ما مغلوب شاهین نشدیم بلکه مغلوب خودمان شدیم.

وی افزود: ما امروز بدون موقعیت به حریف باختیم و این خیلی برای ما بد است. من خودم و تیمم را مستحق جریمه می‌دانم و به نظرم باید مقداری به خودمان بیاییم. متاسفانه نداشتن تمرکز به تیم ما لطمه زده و بازیکنان از خودشان خارج شدند. تماشاگران نساجی واقعا عاشق این تیم هستند و من از صمیم قلب از آنها عذرخواهی می‌کنم.روی هر دو گل داور مقصر بود ولی باخت ما جای توجیه ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد:شاید ما باید همیشه تحت فشار باشیم، شاید هم همیشه برای مطالباتمان بجنگیم، این کار ما را خراب می‌کند. من امروز واقعا نارحت هستم چون واقعا باشگاه تمام تلاشش را کرده که ما در رفاه کامل باشیم. درست است که دست ما کمی در برخی بازی ها بسته است ولی نباید روی ضربات ایستگاهی 2 گل بخوریم. حداقل حق ما جریمه است.

وی در خصوص دلیل تعویض عباس‌زاده گفت: او تا زمانی که بود تلاش کرد ولی ما تغییر سیستم دادیم. تعویض عباس‌زاده فنی بود و دلیل خاصی نداشت.

مهاجری با اشاره به اینکه اسم ها بازی نمی‌کنند گفت: اگر برخی بازیکنان خوب نکردند خودشان و تیم را زیر سوال می‌برند. ما باید فیلم بازی را ببنیم و شاید 3-4 نفر را هم کنار بگذاریم. ما انگیزه داشتیم که اگر نداشتیم گل اول را نمی‌زدیم. با تمام احترام به شاهین امروز این تیم موقعیت گل نداشت، حتی کارشناسان پنالتی را دیده‌اند و گفتند پنالتی درست نبوده است ولی اینکه تیم حریف 2 گل به راحتی روی دو ضربه ایستگاهی بزند چیزی است که ما باید این مشکلات را درست کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها