بازیگرانی که از تئاتر آمدند و در سینما ستاره شدند

رضا کرمی‌زاده که با نمایش «دست‌هایم کو مم حسن» در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، معتقد است که این رویداد سکوی پرتاب هنرمندان مطرحی به سینما بوده است.

بازیگرانی که از تئاتر آمدند و در سینما ستاره شدند

کرمی‌زاده در پاسخ به اینکه چقدر تئاتر ایران در معرفی بازیگران و استعدادهای ناب به سینما موثر عمل کرده است، پاسخ داد: افرادی هستند که در حال حاضر از حوزه تئاتر به سینما رفته‌اند، مانند نوید محمدزاده، حمیدرضا آذرنگ و ... این هنرمندان همگی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیده شده اند و به نظرم این رویداد هنری سکوی پرتابی برای فعالان حوزه تئاتر است که البته به تلاش و کوشش هر هنرمند هم بستگی دارد.

این کارگردان درباره حضور بازیگران سینما در تئاتر گفت: در دهه‌ای که سینما با تئاتر قهر بود، این حوزه متکی به بازیگرانی بود که پرورش یافته خود بودند اما چند سالی است که این تعامل شکل گرفته و بسیاری از چهره‌های مطرح این روزهای سینما از تئاتر کارشان را آغاز کرده اند. به نظرم باید روی این موضوع کار کرد تا استعدادهای ناب تئاتر ایران به سینما معرفی شوند و در این حوزه فعالیت کنند تا مانند همه دنیا تئاتر آغازی جدی برای فعالیت در عرصه سینما باشد.

منبع: فارس

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها