۱۶۱۸ نفر با افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری در خراسان رضوی سرکار می‌روند

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از ایجاد اشتغال برای ۱۶۱۸ نفر با افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری تا پایان سال جاری خبر داد.

۱۶۱۸ نفر با افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری در خراسان رضوی سرکار می‌روند

‌بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی، اظهار کرد: برای ۱۶۱۸ نفر با افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری تا پایان سال جاری ایجاد می‌شود و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۹۸، خراسان رضوی به‌عنوان ستاد برتر در کشور معرفی شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه خراسان رضوی در بحث گردشگری و زیارت و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به‌ عنوان عضو ستاد مرکزی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری‌های مرکز حضور جدی خواهد داشت.

براتی ادامه داد: کمیته‌های حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان علاوه بر برنامه‌ها و وظایفی که تاکنون بر عهده داشته‌اند، برنامه ویژه‌ای را در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر برای نوروز ۹۹ تدوین و پس از ارائه و تصویب در ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز پیش رو اجرایی کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همچنین به پروژه‌هایی که از دی ماه ۹۶ تا دی ماه ۹۸ در حوزه گردشگری افتتاح شده است، اشاره کرد و گفت: مجموعا ۱۹۲ پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۴هزار و ۱۶۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها