پدر حادثه‌نویسی ایران در بیمارستان بستری شد

محمد بلوری که از او با عنوان پدر حادثه‌نویسی مطبوعات ایران نیز یاد می‌شود، از روزدوشنبه (۱۴ بهمن‌ماه) به دلیل سرماخوردگی و ناراحتی ریه در بیمارستان بستری شده است و حال عمومی خوبی دارد.

پدر حادثه‌نویسی ایران در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبر فوری ، رضا قوی‌فکر، روزنامه‌نگار پیشکسوت و از دوستان محمد بلوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای بلوری به دلیل سرماخوردگی و ناراحتی ریه در بخش سی سی یو بیمارستان شهرام بستری شده‌اند، ولی حال عمومی خوبی دارند و مشکل مهمی ندارند.

قوی‌فکر همچنین اعلام کرد که هنوز زمان قطعی مرخص شدن محمد بلوری مشخص نیست.

محمد بلوری (متولد ۱۳۱۵) روزنامه‌نگاری که امروز پس از ۶۰ سال فعالیت در عرصه مطبوعات، به پدر حادثه‌نویسی ایران شهرت پیدا کرده است، از نوجوانی به روزنامه علاقه‌مند بود. ورود حرفه‌ای او به عرصه مطبوعات از آنجا شروع شد که توسط یکی از استادانش در مدرسه دارالفنون به روزنامه «کیهان» معرفی شد.

بلوری قبل و بعد از انقلاب معاون سردبیر و عضو شورای سردبیری روزنامه «کیهان» بود. سردبیری نشریه «ایرانیان» و دبیر حوادث روزنامه «ایران» (۷۳ تا ۸۱) نیز در کارنامه حرفه‌ای او به چشم می‌خورد. سپس دبیری روزنامه «اعتماد» را بر عهده گرفت و مدت‌ها مسوول ویژه‌نامه‌های حوادث روزنامه «جام‌جم» بود.

عباراتی مثل «قتل‌های زنجیره‌ای» و «خفاش شب» که برای هر کدام از ما بسیار آشنا است، زاییده ذهن روزنامه‌نگاری‌ است که مشهورترین قاتلان ایران را از نزدیک می‌شناخت و حتی از آنها اعتراف می‌گرفت. به گفته خودش خبرنگار حوادث بودن نیاز به یک شخصیت ثانویه دارد. شخصیتی که بتواند راوی قتل‌ها و جنایات باشد.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها