هاشمی و داودی از گزینه‌های اصلی برای المپیک هستند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: علی داودی در جام فجر عالی وزنه زد و به کسب مدال در المپیک امیدواریم.

هاشمی و داودی از گزینه‌های اصلی برای المپیک هستند

محمد حسین برخواه درباره ی عملکرد وزنه برداران ایران در جام فجر بیان کرد: علی داودی و حسین سلطانی فوق العاده خوب ظاهر شدند. قشقایی برای اولین بار در یک مسابقه رسمی در وزن ۶۱ کیلوگرم شرکت کرد و رکورد ۲۸۰ کیلوگرم را در مجموع ثبت کرد که رکورد نسبتا خوبی بود اما تا قهرمانی آسیا باید رکوردهایش را افزایش بدهد که پتانسیل این کار را دارد. در دسته ۹۶ کیلوگرم انتظار داشتیم نفرات ما عملکرد بهتری داشته باشند خصوصا رضا دهدار که انتظار ما را برآورده نکرد.

او ادامه داد: دو نماینده ما در دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران عملکرد خوبی داشتند. رقابت در فوق سنگین سخت و نزدیک بود چون سیمون مارتیروسیان نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان حضور داشت اما داودی وزنه های عالی زد.

برخواه همچنین گفت: هاشمی و داودی از گزینه های اصلی ما برای حضور در المپیک هستند. ان شاءالله در آسیایی قزاقستان بتوانند امتیازات خود را اضافه کنند و سهمیه المپیک را به دست آورند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که رکورد علی داودی چقدر در المپیک شانس مدال دارد، تاکید کرد: داودی مجمع ۴۴۱ کیلوگرم را ثبت کرد و در المپیک امیدواری زیادی داریم مدال المپیک به دست آوریم. البته هنوز تا المپیک فرصت داریم که داودی افزایش رکورد داشته باشد.

او در مورد مسابقات غرب آسیا نیز گفت: سه هفته آینده برگزار می شود و ان‌شاءالله سهراب مرادی با تمریناتی که انجام داده امتیازی که نیاز دارد را به دست آورد. اردوی تیم ملی نیز از هفته آینده تشکیل می‌شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها