نیکبخت: رنگ خونم آبی است/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رنگ خون من آبی است و امیدوارم شاگردان مجیدی در دیدار با پرسپولیس سه امتیاز بازی را کسب کنند.

نیکبخت: رنگ خونم آبی است/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

علیرضا نیکبخت پیشکسوت باشگاه استقلال در خاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: من برای استقلال ۷ سال زحمت کشیدم و خاک این باشگاه را خورده ام و همیشه فوتبالم را مدیون استقلال و هرجا که هستم برای این تیم آرزوی موفقیت کردم.

او در ادامه افزود: خون من آبی است، ولی گاهی شرایطی پیش می‌آید که باید تیم خود را عوض کرد، سه سالی که از استقلال دور بودم دلیل بر این نمی‌شود که بگویند استقلالی نیستم من صد در صد استقلالی هستم. با این که کادر فنی استقلال عوض شده، اما این تیم نتیجه خوبی گرفته است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و فکر می‌کنم در انتخاب او به عنوان سرمربی تیم استقلال به دلیل سن کمی که نسبت به سایر مربیان پیشین داشته سنت شکنی شده است و مطمئنم او در استقلال نتیجه می‌گیرد به خاطر این که انگیزه‌ای که مربی‌های جوان‌ها دارند مربی‌های قدیمی ندارند.

نیکبخت گفت: فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود همان طور که توانست در آسیا با شرایط سختی که استقلال داشت نتیجه بگیرد. در مورد این دربی فکر می‌کنم می‌تواند جذاب‌ترین دیدار استقلال و پرسپولیس برای فرهاد مجیدی باشد و امیدوارم باموفقیت و برد برای هواداران استقلال همراه باشد.

اوبا اشاره به شرایط تیم پرسپولیس افزود: شرایط تیم پرسپولیس خوب است و فکر می‌کنم، چون پیکره این تیم دست نخورده باقی مانده از نظر بازیکنان شرایط بهتری دارد، ولی هیچ وقت در بازی پرسپولیس و استقلال نمی‌شود گفت کدام تیم قوی‌تر است. از نظر من این بازی‌ها بازی روحی روانی هستند به قول مرحوم ناصر حجازی این دیدارها ۶ امتیازی هستند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها