منصوریان خودش پول دستیارش را داد

باشگاه ذوب‌آهن پس از فسخ قرارداد با علیرضا منصوریان تسویه حساب با دستیاران این مربی را بر عهده خود او گذاشت.

منصوریان خودش پول دستیارش را داد

یکی از درگیری‌های پنهانی در لیگ هجدهم در اصفهان رقم خورد. جایی که سرمربی سابق ذوب‌آهن با پیشکسوت این باشگاه که تازه پست گرفته بود، جنگ نرمی داشتند و در نهایت سرنوشت برای جدایی علیرضا منصوریان نوشته شد.

اما این اختلاف در نهایت به شایعه پراکنی عجیبی منتهی شد. برخی از قرارداد سنگین علیرضا منصوریان سخن به میان آوردند که فضا را برای این مربی سخت کرد. اما رقم قرارداد این مربی برای لیگ نوزدهم چندان هم غیر معقول نبود. او بعد از کسب رتبه ششم همراه با ذوب‌آهن در لیگ هجدهم و صعود از گروهی سخت در لیگ قهرمانان آسیا، قراردادی به مبلغ 2 میلیارد تومان با باشگاه ذوب‌آهن به امضا رساند.
در این بین رقم قرارداد دستیاران از سرمربی جدا بود. اما تا پایان نیم فصل امسال علیرضا منصوریان تنها 10 درصد از قرارداد خود یعنی 200 میلیون تومان را دریافت کرد. باقی افراد کادر فنی نیز به مانند دیگر بازیکنان 30 درصد دریافت کردند تا منصوریان کمترین میزان دریافتی را داشته باشد.

با این حال به هنگام جدایی علیرضا منصوریان از این ذوب‌آهن مورد عجیبی رخ داد. او 50 درصد از قرارداد خود یعنی یک میلیارد تومان را به باشگاه ذوب‌آهن بخشید و 40 درصد باقی مانده از قراردادش را از مدیران خواست تا راضی به فسخ شود. به این ترتیب او با دریافت 800 میلیون تومان دیگر راضی به فسخ قرارداد با ذوب‌آهن شد. اما با این حال مدیران ذوب‌آهن به منصوریان اعلام کردند که پول اضافی به دستیاران او پرداخت نخواهند کرد و منصوریان باید از این مبلغ دریافتی پول آن‌ها را نیز بدهد.

همین اتفاق هم رخ داد؛ علیرضا منصوریان از 800 میلیون تومانی که هفته گذشته دریافت کرد پول دستیارانی که همراه با او از ذوب‌آهن جدا شدند را نیز پرداخت کرد. در عین حال باید به این نکته توجه کرد که دستیاران منصوریان با باشگاه قرارداد امضا کرده‌اند اما حالا باقی قرارداد خود را از سرمربی سابق گرفته‌اند. موضوعی که شاید تنها در فوتبال ایران و باشگاه ذوب‌آهن قابل دیدن است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها