لیست ۹۰ نفره جبهه جهادگران ایران اسلامی منتشر شد

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی امروز دوشنبه در پیامی لیست ۹۰ نفره این جبهه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

لیست ۹۰ نفره جبهه جهادگران ایران اسلامی منتشر شد

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی امروز دوشنبه در پیامی لیست ۹۰ نفره این جبهه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

جبهه جهادگران ایران اسلامی یک جریان فکری مردمی است که با هدف نهادینه کردن و عمومیت بخشی تفکر و گفتمان جهادی در عرصه سیاسی اجتماعی فعالیت می کند.

در آستانه انتخابات مجلس یازدهم ده روز پیش یک فراخوان عمومی از نامزد‌های مجلس تهران صورت گرفت که در یک مرحله تعداد ۳۷۵ رزومه و در مرحله بعد ۳۱ رزومه به ستاد مرکزی جهادگران واصل شد.

در بررسی‌های اولیه رزومه‌ها توسط شورای عالی اجرایی جبهه از بین ۴۰۶ نفر تعداد ۱۲۴ نفر انتخاب و در لیست اولیه جهادگران اعلام شد. این ۱۲۴ نفر در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در معرض رای و نظر شهروندان و طرفداران نامزد‌ها قرار گرفت.

در مرحله دوم با بررسی نظرات دریافتی شهروندان و تطبیق آن با محتوای رزومه ها، تعداد ۹۰ نفر انتخاب و جهت نظر خواهی مجدد از نخبگان سیاسی اجتماعی به شرح پیوست اعلام می‌شود.

گفتنی است جبهه جهادگران ایران اسلامی تصمیم دارد در مجلس یازدهم با تشکیل فراکسیون جهادگران، مطالبات به حق مردم را پیگیری نماید؛ اشتغال، معیشت و مسکن اولویت اول فراکسیون جهادگران خواهد بود.

لیست ۹۰ نفره جبهه جهادگران ایران اسلامی منتشر شد

لیست ۹۰ نفره جبهه جهادگران ایران اسلامی منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها