گل‌محمدی: مشکلی با محرومیت خلیل‌زاده ندارم

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: فعلا زود است صحبت کنیم. تا پنجشنبه فرصت زیاد است. باید بیشتر تمرین کنیم.

گل‌محمدی: مشکلی با محرومیت خلیل‌زاده ندارم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: سه امتیاز خیلی مهمی کسب کردیم. اهمیت این سه امتیاز را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. خدا را شکر که توانستیم این سه امتیاز را از دهن شیر بیرون بیاوریم.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی بود و زمین مناسبی برای فوتبال بازی کردن در اینجا نداشتیم. جو خیلی سنگینی از طرف هواداران خوب نفت وجود داشت. در این جو و زمین بازی کردن برای هر تیمی سخت است. تیم‌های بزرگ این‌جا امتیاز از دست دادند. از کسب این سه امتیاز خوشحال هستیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که دلشان با ما بود. امروز حضور فیزیکی نداشتند ولی این برد ارزشمند را به همه آن‌ها تبریک می‌گویم. بازی جانداری بود. از این بابت خوشحالم که موقعیتی به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. نظم تیمی خوبی داشتیم و توانستیم به حریف که تیم خطرناکی است موقعیتی ندهیم. در انتقال به حمله هم خوب کار کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و می‌توانستیم با اختلاف بیشتری برنده شویم اما مهم این سه امتیاز بود که به دست آوردیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم قدرتمندانه بازی کنیم.

گل‌محمدی درباره اوساگونا هم توضیح داد: امروز جز خوب‌های ما بود و بازی خوبی انجام داد. او در حفظ توپ و پرس خوب ظاهر شد. برای این او را تعویض کردیم که می‌خواستیم به تعداد مدافعان اضافه کنیم. برای قوی شدن در فاز دفاعی این تعویض را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: فعلا زود است صحبت کنیم. تا پنجشنبه فرصت زیاد است. باید بیشتر تمرین کنیم.

در ادامه خبرنگاری به گل‌محمدی گفت که کارشناسان داوری اعتقاد دارند خطای منجر به گل پرسپولیس اشتباه بوده است که گل‌محمدی پاسخ داد: الان صحبت کردن درباره صحنه‌های داوری موضوعیت ندارد. بهتر است درباره مسائل فنی بازی صحبت کنیم. فکر می‌کنم اگر توپ‌های ما گل‌ می‌شد ۵ گل می‌زدیم. اگر آن صحنه را هم داور خطا نمی‌گرفت در ادامه گل می‌زدیم. ما برای بردن آمده بودیم وکسب سه امتیاز هدف ما بود.

او اضافه کرد: ما دو بازی تدارکاتی برای نیم فصل داشتیم و در زمین خراب با بادران بازی کردیم و یک بازی هم با نفت مسجد سلیمان در چمن مصنوعی در باد و باران برگزار کردیم. اصلا شرایط خوب و فرصت زیادی برای بدنسازی و تمرین کارهای تاکتیکی نداشتیم. باز هم دم این بازیکنان گرم که در این مدت کم آن چیزهایی که کار کردیم را در زمین تا حدود زیادی انجام می‌دهند. این نشان دهنده ذهنیت خوب بازیکنان است. بیشتر زحمت را بازیکنان می‌کشند. مشکلات هم روز به روز بیشتر می‌شود و قبل از داربی هنوز این مشکلات برطرف نشده است.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت خلیل‌زاده از داربی هم توضیح داد: درست است که تیم دوم ما کمتر بازی کرده است اما جایگزین خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان است که در تیم ملی فیکس بازی می‌کند. من نگرانی از بابت نداشتن خلیل‌زاده ندارم و مشکلی با این قضیه نداریم. برای من سه امتیاز این بازی مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها