وقتی آسانسور گیر می‌کند، چه کنیم؟

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کازرون گفت: هنگامی که در آسانسور گیر افتادید در وهله اول خونسردی خود را حفظ کنید.

وقتی آسانسور گیر می‌کند، چه کنیم؟

مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: آسانسور سقوط آزاد نمی‌کند و ایمن است جز در موارد خاص، و شما در امان هستید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اضافه کرد: مسافران آسانسور نباید با اهرم انداختن در‌ها را باز کنند چرا که ممکن است مانع از حرکت آسانسور شود.

مهدی صادق زاده با بیان اینکه نگران هوا نباشید، افزود: کابین آسانسور در برابر جریان هوا ایزوله نیست، و اکسیژن شما تمام نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه نگران ماندن در تاریکی نباشید، تصریح کرد: سیستم روشنایی اکثر آسانسور‌ها هنگام توقف آسانسور همچنان کار می‌کند حتی اگر جریان برق قطع شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با بیان اینکه روی زمین بنشینید، گفت: با این کار وقتی آسانسور دوباره حرکت کند، تعادلتان به هم نمی‌خورد.

مهدی صادق زاده اضافه کرد: از زنگ خطر آسانسور، تلفن اضطراری موجود در کابین، فریاد زدن و کوبیدن به در آسانسور، تلفن همراه و تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی غافل نشوید.

او بیان کرد: هنگام باز شدن در‌های آسانسور بوسیله تیم نجات، از در‌ها فاصله بگیرید و برای بیرون رفتن عجله نکرده و با اعلام نیرو‌های امدادی خارج شوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها