ایرباس۳۱۹ در فرودگاه کرمانشاه دچار حادثه شد / فیلم

یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه به‌دلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.

ایرباس۳۱۹ در فرودگاه کرمانشاه دچار حادثه شد / فیلم

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با تأیید این خبر گفت: این هواپیما، ایرباس ۳۱۹ متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که پس از پرواز ازف فرودگاه مهرآباد تهران ، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو از باند منحرف شد.

ولی تاکید کرد: تمام ۱۰۲ مسافر و ۸ خدمه این پرواز در سلامت کامل به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم تاکید کرد: هواپیمای مذکور از باند خارج نشده بلکه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شده است.

در خبری دیگر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هواپیما ایران ایر مسیر تهران - کرمانشاه که صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده از باند اصلی خارج نشده است، گفت: به این هواپیما هیچ گونه خسارتی وارد نشده است.

بازوند صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هواپیما بدون هرگونه مشکلی بر روی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمد و هیچ گونه آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشده است.

وی اظهار داشت: این هواپیما بعد از انتقال به تاکسی‌وی، یکی از چرخ های آن به دلیل بارش سنگین برف به طول ۶ متر لیز خورده که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نیامده است.

بازوند اضافه کرد: دستگاه کشنده در محل فرودگاه هواپیما را به داخل باند منتقل کردند و هم اکنون فرودگاه کرمانشاه در شرایط عادی است.

اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • آراد
    0

    هر دم از اين باغ بري مي رسد خدايا با ما 40 ساله قهر كردي حق داري

  • رضا
    0

    باز خدا رو شکر به خیر گذشت. اتفاقات عجیبی داره میوفته. دیگه حوادث هوایی هم داره روزمره میشه!!

  • ناشناس
    0

    شرکتهای هواپیمایی بجای منفعت طلبی به فکر جان مردم باشند وقتی میبینید هوا مساعد نیست برا چه پرواز لغو نمی کنید اون هم با این ناوگان هوایی فرسوده ایی که شما دارید

  • هم وطن
    0

    آدم بعضی از نظرات رو میخونه خندش میگیره خدایا ۴۰ ساله با ما قهری و قبل از ۴۰ سال همه چیز گل و بلبل بوده و با ما آشتی بودی فقط فقط ۴۰ ساله که با ما قهری

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      دروغ نگو چهل سال قبل اگه خوب بود 95 درصد مردم چرا مخالف نظام بوده وبیرونش کردند

    • هم وطن
      0

      عدالت جان شما اول مطلبی رو که می خونی درک کن بعد نظر بده و دیگران رو متهم به دروغگویی کن شما که نمی فهمی من با گوشه و کنایه حرف زدم صلاحیت نظر دادن رو نداری.

    • زحمتکش
      0

      عدالت نظر نده خواهشن فقط تو بلدی راجع به لیبرالها و اینکه همه مشکلات به گردن روحانی و دولتش است نظر بدهی .پس لطفا خ......ف.....ه

  • ..........
    0

    همین چهل سال هم امثال شماها در امور بودین مدام دم از مانمی توانیم زدین چشم ودستان به بیرون از کشور بود وتمام تولیدهای صنعتی کشاورزی دارویی وغیره وغیره داخلی را نابود کردین .....یکیش همین دولت محترم روحانی

    نظرات شما -
    • هم وطن
      0

      واقعا برای بعضی افراد متاسفم که مفهوم آن چیزی را که میخونن نمی فهمند و فقط نظر میدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها