مهدی یراحی، دوباره ممنوع‌الفعالیت شد

مهدی یراحی، خواننده اهل اهواز در اینستاگرام خود نوشت که از کار در ایران ممنوع شده است و همه کنسرت هایش در تهران و شهرستان‌ها لغو شده است.

مهدی یراحی، دوباره ممنوع‌الفعالیت شد

به گزارش خبر فوری، یراحی نوشت: "اينجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى (اين بار به سبب گفته‌هايم در كنسرت‌هاى اهواز و كرج و... اساساً به جهت سياق و نگرشم) تا اطلاع ثانوى عملاً از كار در سرزمينم ممنوع شده‌ام"

به‌همین دلیل روند اخذ مجوز براى اجراهاى من در تمامى كنسرت‌هاى تهران و شهرستان‌ها مسدود و مجوزهاى از پيش صادر شده لغو گرديد.

او گفت که از "محدودیت‌ها و ناملایمات تحمیل شده سال گذشته" چیزی نگفته اما اگر لازم شود درباره این مسائل هم خواهد نوشت.

پیشتر نیز مهدی یراحی خواننده اهل اهواز به خاطر ویدیو کلیپ "پاره سنگ" ممنوع الفعالیت شده بود. ویدیویی در اعتراض به جنگ که در آن از لباس ونمادهای جنگ‌های مختلف جهان در کنار هم استفاده کرده بود. عده‌ای آن را توهین به شهدای جنگ هشت ساله ایران با عراق تعبیر کردند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ممد
    0

    شما ها موندم در این مملکت فایده‌ای ندارد اینجا آب میخوای بخوری از ۱۰۰نفر باید مجوز بگیری

  • شهروند۱
    0

    کاش تو اختلاس ها و آقازاده هایی که با پول این ملت تو سرزمین های کفر دارند .... اینقدر حساس بودن

  • رضا
    0

    حالا این بنده خدا راه بقیه هنرمندان و ورزشکاران را برود و برای همیشه از کشور مهاجرت کند شروع می‌کنند به انگ زدن به او که بی غیرت و چه و چه... همین جوری پیش بره دیگه کسی نمیمونه. با نخبه هامان بد معامله ایی کردیم. کسی چه می‌داند شاید تعمدی در کار است هر چی آدم سلبریتی معترض کمتر خطر هم کمتر. شاید این سیاست باشد.

  • قاسم
    0

    لیست خواننده هایی که کنسرت دارن خیلی بلنده .چرا بقیه مشکل ندارن .چرا راستش رو نمیگید.ایشون نوشتن (اين بار به سبب گفته‌هايم در كنسرت‌هاى اهواز و كرج و... اساساً به جهت سياق و نگرشم) تا اطلاع ثانوى عملاً از كار در سرزمينم ممنوع شده‌ام" خوب شما هنرمند هستید.خواننده عزیز سیاق و نگرشت مال خودته ابراز سیاق و نگرشتون رو تو کنسرت ابراز نکنید.قدر خودتون رو بدونید اصلا چرا یه فوتبالیست .بازیگر .یا خواننده و ... تو مسایلی که تو حیطه خودش نیست و تخصصی ندارن توی اجتماعات.تاکید میکنم توی اجتماعات ابراز نظر میکنن.مشکل خیلی از ما ایرانی ها همینه.تو همه موارد صاحب نظر هستیم . فکرش رو بکنید هنرمندی بنا به دلایلی مجرد باشه و به کسی هم مربوط نیست . ولی اگه تو برنامه هاش همیشه از امار طلاق و مشکلات زندگی و دردسرهاش وغیره حرف بزنه چی میشه.از فردا باید کلی انرژی و وقت بزاریم که بچه هامون رو قانع کنیم که تورو خدا ازدواج کن والا تموم میشیم. ای کاش فوتبالیستها .بازیگرا .یا خوانندها یی که معروف میشن بیشتر مواظب خودشون باشن.قدر خودتون رو بدونین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها