امره جان، امروز در تست‌های پزشکی دورتموند

بعد از توافق دو باشگاه یوونتوس و دورتموند برای انتقال امره جان هافبک آلمانی یووه، جان امروز جمعه در تستهای پزشکی باشگاه بوروسیا دورتموند شرکت خواهد کرد.

امره جان، امروز در تست‌های پزشکی دورتموند

بر اساس اعلام رسانه‌ها بعد از توافق دو باشگاه یوونتوس و بورسیا دورتموند بر سر انتقال امره جان، هافبک آلمانی یووه به تیم آلمانی، او قطعا راهی کشورش خواهد شد و پیراهن زردرنگ دورتموند را به تن خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، در توافق دو تیم آمده که جان ابتدا به صورت قرضی به دورتموند خواهد پیوست ولی زردپوشان متعهد شده‌اند که در پایان فصل جاری با پرداخت 30 میلیون یورو او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

امره جان 26ساله برای اینکه جایگاهش در تیم ملی آلمان را برای شرکت در رقابتهای یورو2020 تثبیت کند تمایل دارد در نیمه دوم فصل در تیمی بازی کند که بتواند به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. او هیجده ماه پیش به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول به یووه منتقل شده بود.

اما در شروع فصل جاری و با سرمربی‌گری ماتوریتزیو ساری در یوونتوس، امره جان به حاشیه رفت و از این بابت ناراضی بود. او در نیم فصل اول امسال برای یووه در سری آ تنها هشت بازی انجام داده و در لیگ قهرمانان حتی در فهرست 25 نفره بازیکنان یوونتوس جایی نداشته.

با وجود اینکه چند باشگاه دیگر از جمله بایرن مونیخ هم خواهان جذب امره جان بودند ولی در نهایت دورتموند موفق شد با او و یوونتوس به توافق برسد. امره جان امروز در تستهای پزشکی باشگاه آلمانی شرکت خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها