AFC کم لطفی کرد/ می‌توانیم میزبان تیم‌های جام جهانی باشیم

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا کم لطفی کرد چون درخواست برگزاری بازی تیم‌های شهرخودرو و استقلال در آسیا را در جزیره کیش داده بودیم.

AFC کم لطفی کرد/ می‌توانیم میزبان تیم‌های جام جهانی باشیم

محمدتقی امیری خراسانی در گفتگو با برنامه «رکورد» در خصوص احتمال میزبانی جزیره کیش برای اردوی آماده سازی تیم‌های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: سال گذشته استارت این کار زده شد. امسال در جلسه ای که با آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم تفاهمنامه ای منعقد شد تا دبیرخانه مشترک با اهداف جام جهانی تشکیل شود.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش ادامه داد: ما نمی توانیم میزبان مسابقات جام جهانی شویم ولی تیم هایی که صعود می کنند دنبال فضاهای ارزانتر و بهتر برای برپایی اردو هستند. می توانیم میزبان تیم های صعود کنند به جام جهانی باشیم که بحث گردشگری ورزشی و ارزآوری را دارد.

امیری خراسانی تاکید کرد: اگر می خواهیم به این هدف برسیم باید زیرساختهایمان را به آنجا برسانیم. دو بخش خصوصی در این ارتباط اعلام آمادگی کرده اند. فقط بحث چمن را داریم. در هتل و حمل و نقل شرایط جزیره کیشخوب است.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش خاطرنشان کرد: همانطور که وزیر ورزش هم گفت، AFC به ما کم لطفی کرد چون زمین کیش را برای بازی های باشگاه های استقلال و شهرخودرو در آسیا (به عنوان میزبان به جای حضور در کشور بی طرف) معرفی کرده بودند ولی در مجموع در این مسائل نیاز به دید کشوری دارد و فقط بحث منطقه آزاد نیست. امیدوارم در راستای ارتقای ورزش کشور گام برداریم.

امیری خراسانی درباره برگزاری اردوی تیم ملی تیر و کمان در جزیره کیش هم گفت: از جمعه هفته گذشته بچه های تیم ملی تیر و کمان به جزیره کیش آمدند. روز گذشته هم به تمرین این تیم رفتیم. ملی پوشان پارالمپیک هم در جزیره کیش هستند. قرار است اردوی اسفندماه هم در جزیره کیش برگزار شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها