حاج کناری: رقابت‌های گزینشی المپیک اولویت اصلی کادر فنی است/ یزدانی با قدرت بر می‌گردد

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه ریزی کادر فنی طوری است که در رقابت‌های گزینشی المپیک تمام سهمیه‌های باقیمانده را کسب کنیم.

حاج کناری: رقابت‌های گزینشی المپیک اولویت اصلی کادر فنی است/ یزدانی با قدرت بر می‌گردد

آزادکاران ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و پس از پایان این اردو که ۱۴ بهمن ماه خواهد بود برای رسیدن به مسابقات آسیایی یک مرحله اردوی دیگر که از روز ۱۸ بهمن ماه شروع می‌شود را پیش رو خواهند داشت.

بر همین اساس عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه‌های آتی آزادکاران گفت: بعد از رقابت‌های جام تختی همانطور که از قبل نیز برنامه ریزی شده بود بلافاصله اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز شد و این مسابقات برای کادر فنی از جهاتی حائز اهمیت است، اما اولویت اصلی ما رقابت‌های گزینشی المپیک که فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود خواهد بود.

دارنده دو مدال طلا و نقره کشتی آزاد جهان تصریح کرد: کسب ۴ سهمیه باقیمانده المپیک کار آسانی نیست و به همین منظور برنامه ریزی کادر فنی طوری است که در اولین رقابت گرینشی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت در رقابت‌های گزینشی دوم که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می‌شود برای کسب حداقل سهمیه تلاش کنیم.

حاج کناری درباره وضعیت حسن یزدانی نیز اظهار داشت: خوشبختانه یزدانی روند درمانی مطلوبی را پشت سر می‌گذارد و کادر فنی به بازگشت پُر قدرت او بسیار امیدوار است. ان شاالله حسن یزدانی با بالاترین آمادگی مهیای حضور در بازی‌های المپیک می‌شود و در این میدان نیز بهترین مدال را کسب خواهد کرد.

گفتنی است اردوی تیم ملی کشتی آزاد در محل آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است و رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها