توضیح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در خصوص پرونده کنستانت

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تأکید کرد: از هواداران عزیزمان می‌خواهم که نگران نباشند، چرا که اعتراض خودمان را اعلام خواهیم کرد و قطعاً اجازه نخواهیم داد که آسیبی به باشگاه وارد شود.

توضیح معاون حقوقی باشگاه تراکتور در خصوص پرونده کنستانت

مصطفی کاراندیش درباره انتشار خبر محکومیت نقدی باشگاه تراکتور در خصوص پرونده "کوین کنستانت" از سوی فیفا، اظهار کرد: قرارداد این بازیکن به مشکل برخورده بود و پیش از این نیز، اقداماتی توسط مدیران سابق انجام شده بود و فعلاً رای غیرقطعی از مراجع فیفا صادر شده که این رای، قابلیت اعتراض را دارد.
وی افزود: پس از ابلاغ رای اصلی به باشگاه از سوی فیفا، این موضوع قطعاً توسط مدیریت محترم و معاونت حقوقی باشگاه به صورت دقیق و کارشناسی‌شده بررسی شده و اقدامات لازم در خصوص تجدیدنظرخواهی و اعتراض انجام خواهد شد.
معاون حقوقی باشگاه تراکتور تأکید کرد: از هواداران عزیزمان می‌خواهم که نگران نباشند، چرا که به محض ابلاغ قانونی این رای از سوی فیفا به باشگاه، اعتراض خودمان را اعلام خواهیم کرد و قطعاً اجازه نخواهیم داد که آسیبی به باشگاه وارد شود.
کاراندیش ادامه داد: لازم به توضیح است که وضعیت پرونده‌های متعددی که پیش از تحویل باشگاه به مالکیت خصوصی از جمله پرونده‌های سلیمان کرپیچ، کاردوسو، آلویس نانگ و کرار جاسم وجود داشت، به مراتب بدتر از پرونده حال حاضر بود و در حالی که احکام قطعی در خصوص این پرونده‌ها علیه باشگاه تراکتور صادر شده بود، معاونت حقوقی فعلی با وکلای بازیکنان یادشده، موضوع را به صلح و سازش و با شرایط باورنکردنی به نفع باشگاه، خاتمه داده بودند و اکنون جای نگرانی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: پرونده کنستانت پیش از این، توسط وکلای خارجی پیگیری می‌شد؛ اما اکنون در دست معاونت حقوقی باشگاه قرار گرفته و اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها