محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن ماه در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن ماه در بیرجند را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن ماه در بیرجند اعلام شد

علیرضا عباسی ظهر پنج شنبه اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد با عنایت به برگزاری مراسم سال روز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و به منظور تسهیل در عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم خواهد بود، بیان کرد: در این مدت توقف وسایل نقلیه در میدان امام (ره) و مسیرهای منتهی به این میدان از فاصله ۱۰۰ متری از ساعت ۷:۳۰ صبح تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین از ممنوعیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان فلسطین تا میدان امام (ره) بیرجند خبر داد و گفت: تردد در میدان آزادی تا میدان امام (ره)، تقاطع مصلی تا میدان امام (ره)، تردد در خیابان حکیم نزاری حدفاصل میدان شهدا تا میدان امام (ره) نیز در این بازه زمانی ممنوع خواهد بود.

عباسی به شهروندان توصیه کرد: در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند و از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیرهای اعلام شده جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها