سایه سنگین ویروس کرونا بر «آیفون 9» و «ایرپادز»

این روزها بسیاری از خبرها در سایه ویروس کرونا قرار دارد. اما فارغ از حواشی مرتبط با سلامتی این ویروس به نظر می رسد این ویروس روی محصولات دنیای فناوری نیز سایه ای سنگین افکنده است.

سایه سنگین ویروس کرونا بر «آیفون 9» و «ایرپادز»

این روزها بسیاری از خبرها در سایه ویروس کرونا قرار دارد. ویروسی سنگین و خطرناک که جان دهها تن را نیز گرفته است. اما فارغ از حواشی مرتبط با سلامتی این ویروس به نظر می رسد این ویروس روی محصولات دنیای فناوری نیز سایه ای سنگین افکنده است.

ویروس کرونا در استان هوبئی (با بیش از 100 مورد تأیید شده) گسترش یافته است ، که استانی در نزدیکی استان هنان و گوانگدونگ است ، هر دو این استان ها میزبان مراکز مهم تولید اپل هستند.

منابعی آگاه علام کرده اند که این مشکلات سلامتی می تواند روی تولید آیفون 9 و ایرپادز تاثیر بگذارد. اما چگونه؟ دولت چین کارگران را ترغیب می کند تا در شهرهایی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار می گیرند در خانه بمانند و در حال حاضر کل شهر ووهان (جایی که گمان می رود منشاء این ویروس است) را قرنطینه کرده اند.

انتظار می رود اپل تولید انبوه آیفون 9 را در ماه فوریه با هدف رونمایی و فروش این گوشی از ماه مارس آغاز کند. این شرکت دارای سیستم منبع تغذیه دوگانه است تا اطمینان حاصل شود که اگر مشکلی در مورد یک کارخانه وجود دارد مانع تولید یک کارخانه دیگر نمی شود اما این بار هر دو کارخانه درگیر شده اند. البته احتمالا آیفون 9 همانطور که انتظار می رفت راه اندازی خواهد شد. اما احتمال می رود تعدا عرضه اولیه آن کمتر از حد ایده آل باشد.

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها