وزیر بهداشت:

درباره ویروس کرونا تمام امکانات‌ را به میدان آورده‌ایم / مردم مراقبت کنند

وزیر بهداشت با بیان اینکه امکان این که همه درهای ورود کرونا را صد در صد ببندیم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، در عین حال گفت: باید مراقبت‌های لازم را انجام دهیم که این کار را در دستور قرار داده‌ و تمام امکانات خود را به میدان آورده‌ایم.

درباره ویروس کرونا تمام امکانات‌ را به میدان آورده‌ایم / مردم مراقبت کنند

در مطلبی به نقل از دکتر سعید نمکی و با عنوان "همه علیه کرونا" در کانال خبری وزارت بهداشت آمده است:« باید در خصوص ویروس کرونا به مردم آموزش‌های لازم را بدهیم.

امکان این که همه درهای ورود کرونا را صد در صد ببندیم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. اما باید مراقبت‌های لازم را انجام دهیم که این کار را در دستور قرار داده‌ و تمام امکانات خود را به میدان آورده‌ایم. در همه فرودگاه‌ها اقدامات لازم انجام شده و با تمام توان مقابل این ویروس ایستاده‌ایم.

مردم هم باید از خودشان مراقبت کنند.»

درباره ویروس کرونا تمام امکانات‌ را به میدان آورده‌ایم / مردم مراقبت کنند

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی بهرامی
    0

    به نام خداوند جان و خرد کرونا چیه بالام جان . نمیاد ایران چون یا میخریمش یا ... یا تحریمش میکنیم . مسولان هم حواسشون هست دستتون درد نکنه . البته هنوز fda داروشو نداده و هفته های اینده اماده میشه ولی ما قرض سرماخوردگی های خوب داریم

  • کاربر ناشناس
    0

    وزیر هاشمی بود که بله قربن گو نبود گفت با این شرایط بودجه قادر به اداره بهداشت و درمان کشور نیست بنده خدا رفت کنار آما شما آقای وزیر فقط به فکر رضایت نظام هستی مردم کیلوی چند اعتبار وزارت بهداشت به اندازه یک نیمچه ارگان آخوندی کشور هم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها