پاداش هزار دلاری برای بازیکنان استقلال

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد که به اعضای تیم پاداش هزار دلاری تعلق می‌گیرد.

پاداش هزار دلاری برای بازیکنان استقلال

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برد مقتدرانه استقلال با وجود تلاش‌هایی که برای محروم کردن هواداران از کنار تیم محبوب خود انجام شد را به همه تبریک می‌گویم. استقلال امروز با دعای خیر هواداران، تلاش و دانش کادرفنی و غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان به رهبری فرهاد مجیدی توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند.

وی ادامه داد: استقلال با این برد بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و عقیده دارم با حضور کادرفنی و تلاش و غیرت بازیکنان استقلال می‌تواند در جمع چهار تیم برتر حضور داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه بیان کرد: هواداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل اینجانب به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش هزار دلاری برای تیم در نظر گرفتم. همچنین از همه افرادی که در این مدت زحمت کشیدند مجددا تشکر می‌کنم؛ به ویژه آقای موسوی که در این مدت برای تیم و در کنار تیم زحمات زیادی را متحمل شدند.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها