تتلو در راه ترکیه به لندن دستگیر شد


8 بهمن 1398 - 14:02
5e300c99e8ffb_5e300c99e8ffe
امیر تتلو که قصد سفر از ترکیه به لندن را داشت از سوی ماموران پلیس ترکیه دستگیر شد.

امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار تصویری در اینستاگرامش از بازداشت خود در ترکیه خبر داد.

او مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است!

امیر تتلو که قصد سفر از ترکیه به لندن را داشت از سوی ماموران پلیس ترکیه دستگیر شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e300c99e8ffb_5e300c99e8ffe
8 بهمن 1398 - 14:02

امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار تصویری در اینستاگرامش از بازداشت خود در ترکیه خبر داد.

او مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است!

منبع: برترین ‌‌‌ها

3044

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
م 2 0 پاسخ 1398/11/9 -00:12

دوباره سرگرمی جدید برای فراموشی اختلاسهای دولتیها ومجلسیها ،فراموشی بدبختی وفلاکت مردم یاشاید هم هدفهای بالاتری هست ؟ دستگیری شیخ الاسلام وخاوری و......قطعا سخت تر از ریگی وتتلو نیست دیگه؟!هست؟!

محمود 1398/11/9 -10:59

دوست عزیز چراوقتی ازاختلاسها صحبت می کنیم فقط از دولت ومجلس نام می بریم یادمان باشد که اختلاسگران درکلیه ارکان این نظام وجود دارند وبا دستگیری یک شومن چیزی حل نخواهد شد. خانه از پای بست ویران است. کرم از ریشه درخت است.

اسدی 2 5 پاسخ 1398/11/8 -23:39

آفرین دستشان درد نکنه انشاالله به زودی محاکمه و مجازات بشه

بابک مرادی 5 2 پاسخ 1398/11/8 -21:16

دزد میلیاردی گرفتن اون موقع که رو ناو خوند مگه بهش مدال دادن که الان میگیرنش

عقاب تیزپرواز 13 6 پاسخ 1398/11/8 -19:57

احتمالا آقای رییسی برای انتخابات ۱۴۰۰لازمش داره گفته بگیرنش

زهره 17 10 پاسخ 1398/11/8 -18:50

آخه این چه قیافه ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من شرمم میشه بگم هموطنمی

کاربر ناشناس 11 10 پاسخ 1398/11/8 -18:12

خدا وکیلی اسم خواننده روی اینها نزارین ابروی خوانندگان ایران رابرد رئیس قوه قضائیه برای رای آوردن دست به دامن این فرد شده بود واقعا که

مریم 12 6 پاسخ 1398/11/8 -17:59

شاید این برات سبب خیر بشه تتلو. فقط یه سوال؟؟ بدنت دفتر نقاشیه تتلو؟ چرا بنده ای که میتونه جزء بهترین ها باشه اینجوری میشه؟؟؟ از خدا میخوام که همه ی جوونای کشورم رو هدایت کنه. و هم چنین تو رو. میدونی چرا گفتم جوونای کشورم؟؟ چون تمام ایرانی ها ریشه ی مذهبی و اخلاق مداری دارن.

محمد 5 7 پاسخ 1398/11/8 -17:07

اين آدم تابلو نقاشي واقعا

زینب 10 5 پاسخ 1398/11/8 -16:51

اخه پشمک خوب شد حالا تورو چه به لندن چاقال قارداش

علی رضا صیاد سرابستانی 14 14 پاسخ 1398/11/8 -16:10

خاک بر سر بی ریخت

اقبال 1398/11/8 -16:54

حالا پست بزارکی عروسم میکنه بیا اینجا صحبت کنیم .با زبان چند سالته

محمد 17 11 پاسخ 1398/11/8 -16:00

انسان از ریخت اینارو می بینه ناراحت میشه بایدنسل این هاراازکره زمین پاک کرد این چه قیافیییه مردک برای خودش درست کرده عین نننننننننننننننن

بنا 12 12 پاسخ 1398/11/8 -15:42

به خواننده ها رحم نمی کنند! بعدش هم حتما بعنوان پیروزی بزرگ امشب و فردا شب و شبهای دیگر یاد میشه!؟!

ahmad 18 0 پاسخ 1398/11/8 -15:39

کشور لندن نه ، شهر لندن یا کشور انگلیس . فوری فوری

هههههههه 1398/11/8 -23:26

چقدر بیچاره ایم که خبرای اینترو میخونیم

منوچهر 16 11 پاسخ 1398/11/8 -14:09

بگیرید این روانی را و بیاندازید تو یک دیونه خونه ای تا همان جا به درک واصل بشه.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks