کنایه مهاجرانی به ترامپ در واکنش به سرنگونی هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان

سید عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود به واکنش نشان ندادن ترامپ درباره سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان واکنش نشان داد.

کنایه مهاجرانی به ترامپ در واکنش به سرنگونی هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان

سید عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود نوشت:

«‌ترامپِِ هنوز در باره سقوط هواپیماى نظامى آمریکا در افغانستان سخنى نگفته، ظاهرًا:

همه چیز عالى ست!

تعدادى دچار ضربه مغزى شده‌اند.

مى گویند مایک هم جزو ضربه خوردگان است.

بعید است اسامى افسران بلند پایه سیا به فوریت اعلام شود. اگر مایک کارشناس ایران دچار ضربه مغزى شده باشد!»

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسام
    0

    تو دیگه نمیخواد حرف بزنی وخودت رو به زور مطرح کنی،مسائل این کشور به ساکنین اون مربوطه، شما تو لندن زیر دامن ملکه قایم شو،امثال تو و اونایی که گرین کارت دارن به درد هیچ کشوری نمیخورن،شما خائن به خاک هستید و محکوم به طرد شدن.

    نظرات شما -
    • منتقد
      0

      مهاجرانی در کودکی قبل از سال 42 و به مناسبت ابتلا به سیاه سرفه شیرخرخورده. این را خودش طی مقاله ای در روزنامه اطلاعات نوشت و به همین دلیل کیهان مدتها او را «درازگوش لندن» خطاب میکرد. طبق آن مقاله، یک فالگیر کولی بدون اطلاع از ماجرا، کف دست او را دیده و به مادرش گفته بود خانم این سیاستمدار میشود چون شیر خر خورده؛ از کف دستش معلومه. اما نکته مهم تر: او بعدها که دید انقلاب شد و ناخواسته سرنوشت او را نماینده مجلس و وزیر کرد، به کولی ها اعتقاد شدید پیدا کرد. در همین دوران یک کولی تبتی (حوالی هندوستان) که نمیدانم جاسوس انگلیس بوده یا پیشگوی واقعی، به او گفته بود که تو اولین رئیس جمهور بعد از سقوط جمهوری اسلامی خواهی بود. اخیرا که بوی کباب شنیده ، داره توئیت های زمینه ساز برای آن روز موهوم را میزند. یعنی به خیال خام خود می خواهد از همین حالا دل متدینین میانه رو را به دست بیاورد و وجیه المله شود. توهمی از فالگیر بر توهم فضای تبلیغاتی غرب چنین ادم را به خواب و خیالات سوق میدهد. امیدوارم مدیر محترم سایت اجازه نشر این کامنت را بدهند.

    • کاربر ناشناس
      0

      ادم مهاجرانی ادم باسواد وقابل احترام هستن شرایط رفتن او بانگلیس همین تند روهایی هستن که قانون شکنی میکنن. ودرب حرمها رابخاطر جهل میشکنن

  • احمدی
    0

    اگه شهید سردارسلیمانی هم مثل امثال شما فکر میکرد الان تابعیت یه کشور اروپایی رو داشت و مثل شما شعار میداد وطن پرستی به شعار دادن نیست به دفاع واقعی از سرزمین ایران امثال شما چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور به جامعه ایران لطمه دزدید

  • ایران
    0

    آخه به تو چی می رسه عوضی.

    نظرات شما -
    • خبر
      0

      پسرش سهامدار اصلی در هلدیتگ نفتیه!!! همین استخون براش کافیه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها