چرایی سکوت رسانه های بین المللی در مورد سقوط هواپیمای ناشناس در افغانستان

با گذشت بیش از 5 ساعت از سقوط هواپیمای ناشناس در ولایت غزنی در افغانستان، رسانه های غربی خبری از این حادثه که گفته می شود موجب کشته شدن همه سرنشینان هواپیما شده منتشر نکرده اند

چرایی سکوت رسانه های بین المللی در مورد سقوط هواپیمای ناشناس در افغانستان

با گذشت بیش از ۵ ساعت از سقوط هواپیمای ناشناس در ولایت غزنی در افغانستان، رسانه های غربی خبری از این حادثه که گفته می شود موجب کشته شدن همه سرنشینان هواپیما شده منتشر نکرده اند. مقایسه نحوه اطلاع رسانی رسانه های بین المللی در خصوص این رخداد با پوشش سریع و لحظه به لحظه وقایع مشابه از جمله سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین که ۱۸ دی ماه در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران سقوط کرد، موجب برخی گمانه زنیهادرموردتلاش رسانه های غربی برای مخفی نگاه داشتن اطلاعات مربوط به این هواپیماشده است.

برخی اطلاعات ضدو نقیض دیگر نیز حاکی است که این هواپیما که ساعت ۱/۱۵ به وقت محلی در ولایت غزنی افغانستان سقوط کرده متعلق به ارتش آمریکا ست و در حالی که حامل افسران اطلاعاتی ارتش این کشور بوده از سوی طالبان مورد هدف قرار گرفته است.

اخبار تایید نشده حاکیست این هواپیما از نوع جت E11 A بمباردیر بوده که می تواند ۳۵ سرنشین را حمل کند/نورنیوز

منبع: نورنیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    گوربه گوریهای امریکا نوش جانتان خوردید وسوختیدوکفتارقمازبازبنشین وتماشا کن اه وناله های مادران داعدیده ایران ترامپ چراخفه شدی زخمی افعی کورتبریکوخخخخخخجالت بارت

  • مریم
    0

    می دونید چرا سکوت کردند. چون کشته شده های عین الاسد توش پودن. چون آمریکا میخواد سرخی سیلی ای که از ایران خورده رو بپوشونه. چون همشون ذاتا دروغگو اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها