برای حل مکعب روبیک تلاش می‌کنید؟ یک اپلیکیشن تقلب برای آن وجود دارد!

حل یک مکعب روبیک راهی آسان برای تحت تأثیر قرار دادن دوستانتان است. این روزها هیچ نیازی به نبوغ ریاضی برای شکستن الگوریتم نیست. با کمک یک اپلیکیشن به راحتی می‌توانید همه ترفندهای حل سخت‌ترین مکعب‌های روبیک را پیدا کنید.

برای حل مکعب روبیک تلاش می‌کنید؟ یک اپلیکیشن تقلب برای آن وجود دارد!

برنامه Magic Cube Solver یک برنامه رایگان برای کاربران iOS است که سریعترین مسیر برای حل یک مکعب روبیک را بر اساس الگوی فعلی آن محاسبه می‌کند.

برای استفاده از آن، با وارد کردن اطلاعات مکعب خود با ضربه زدن به مربع ها در مدل برنامه و انتخاب رنگ های مناسب، شروع کنید. آمار "حل" و ابزار گام به گام دستورالعمل های بصری به سرعت برای شما ظاهر می شوند و می‌توانید از روی این الگو مکعب را به سرعت حل کنید.

نکته عجیب تر این که مهم نیست که با چه شرایطی کار خود را شروع می کنید، Magic Cube Solver به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید آن را در کمتر از 22 مرحله حل کنید. این برنامه بیشتر شبیه یک تقلب برای یک امتحان سخت است. اما اگر علاقه مند به افزایش مهارت های مکعب Rubik's Cube خود هستید، می توانید بعد از وارد کردن اطلاعات خود گزینه "یادگیری" را انتخاب کنید. این گزینه نه تنها گام هایی را برای حل آن به شما نشان می دهد، بلکه ترفندهایی را در اختیار شما می گذارد و به شما می آموزد که چگونه الگوهای مختلف را بشناسید و کدام ترفندها بهتر کار می کنند. هدف نهایی تجهیز شما به مهارت های لازم برای حل هر مکعب روبیک بدون کمک برنامه است.

Magic Cube Solve برای بارگیری از اپ استور به صورت رایگان در دسترس است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها