کارشناسان برای بررسی سانحه هوایی، وارد ماهشهر شده‌اند

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس، با بیان اینکه دلیل ایجاد حادثه برای هواپیمای کاسپین در فرودگاه ماهشهر توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است تأکید کرد: نتیجه آن به صورت عمومی اعلام می‌شود.

کارشناسان برای بررسی سانحه هوایی، وارد ماهشهر شده‌اند

علی گل مرادی در تشریح جزئیات حادثه‌ای که برای هواپیمای کاسپین شماره ۶۹۳۶ ایجاد شده است که در پی آن هواپیما از انتهای باند ماهشهر خوزستان خارج شده و پس از عبور از فنس‌های انتهای باند، وارد یک خیابان شده است، گفت: این پرواز تهران به ماهشهر بوده که در ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دچار این حادثه شده است به این صورت که در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون دلیل بروز این حادثه توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است تا در این مورد اطلاعات دقیق و کارشناسانه ارائه شود.

وی با اشاره به وضعیت مسافران این هواپیما، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به ۱۳۶ مسافر این هواپیما ایجاد نشده است و همه آنها با صحت و سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.

مردم ماهشهر در مجلس یادآور شد: البته این قبیل موضوعات به لحاظ فنی نیاز به بررسی تخصصی دارد که از تمام ابعاد صورت بگیرد و به محض اینکه خبری را در این خصوص به دست آوریم به طور قطع در سطح عمومی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: خانه ملت

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها