نبود شفافیت مالی آسیب‌های زیادی به نظام مهندسی کشور وارد کرد

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: نبود شفافیت مالی و حاشیه‌سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، آسیب‌های زیادی را به این بخش وارد کرد.

نبود شفافیت مالی آسیب‌های زیادی به نظام مهندسی کشور وارد کرد

فرج‌الله رجبی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه دورانی که من به عنوان رئیس در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان فعالیت داشتم یک دوران پر فراز و نشیب بوده است، گفت: در طول این ۳ سال اقدامات گسترده‌ای در حوزه مهندسی کشور با همکاری وزیر راه و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: ما طی این مدت با همکاری تمامی بخش‌ها سعی کرده‌ایم فضای آشفته مهندسی کشور را به آرامش برسانیم که مقدمه و لازمه آن حرکتی بوده است که ما در این حوزه انجام داده‌ایم.

رجبی یادآور شد: من در طول این مدت تجارب زیادی را کسب کرده‌ام که مهم‌ترین آن ایجاد انضباط تشکیلاتی، شفافیت مالی و ارتقاء خدمات مهندسی است که برای پیشرفت مهندسی کشور، سازمان نظام مهندسی باید آن را در دستور کار خود قرار دهد.

او یادآور شد: عمده انرژی ما در حوزه مهندسی صرف مسائلی شد که نباید در سازمان نظام مهندسی رخ دهد.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: نبود شفافیت مالی در ۳ سال گذشته آسیب‌های بسیار زیادی به ما وارد کرد و زمینه‌ساز بحث‌های زیادی در خارج از سازمان شد.

رجبی افزود: سازمان نظام مهندسی دارای اعضای بسیار قدرتمندی است که اگر منسجم و توانمند با یکدیگر همکاری کنند ما شاهد یک سازمان نظام مهندسی توانمند در کشور خواهیم بود.

او یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی به طور قطع از این انسجام و خدمات سود‌های بسیار خواهد برد که نتایج آن در آینده برای حوزه وزارتی کشور ارزشمند خواهد بود.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پایان گفت: من در دقیقه ۹۰ به این مراسم دعوت شده‌ام، اما سعی خواهم کرد تجارب خود را در این حوزه در اختیار تمامی اعضا قرار دهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها