دستگیری ۳ متهم پرونده سایت تقلبی یارانه

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی‌ گفت: سه نفر که متهم به برداشت غیرمجاز از حساب‌های شهروندان تحت پوشش ثبت‌نام در سایت تقلبی یارانه بودند، با تلاش ماموران این پلیس در استان دستگیر شدند.

دستگیری ۳ متهم پرونده سایت تقلبی یارانه

سرهنگ اکبر نصرتی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی‌ افزود: در هفته‌های اخیر، کلاهبرداران با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و ارسال پیامکی مبنی بر قطع یارانه و لزوم مراجعه به سایت جعلی www.yaraneiran.site، اقدام به هدایت شهروندان به این سایت و سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها می کردند که با دریافت شکایت‌هایی در این خصوص، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه به سه نفر مشکوک شده و با انجام کارهای فنی و پلیسی مالکان حساب‌های مقصد را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن شبانه روزی محل اختفای متهمان، در فرصت مناسب آنها را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مهمترین عامل موفقیت این افراد، سوء استفاده از ناآگاهی مردم و بی‌توجهی شهروندان به هشدارهای پلیس فتا در خصوص سایت جعلی یارانه بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شاکیانی که با مراجعه به سایت جعلی یارانه، از حساب آنان برداشت غیرمجاز شده‌است، می‌توانند برای بررسی موضوع به این پلیس در ارومیه مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۷-۰۴۴۲۱۸۲۳۱۸۶ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها