حمله توپخانه کیهان و‌‌ رائفی‌‌پور به ظریف

حسین شریعتمداری؛ مدیر مسئول روزنامه کیهان و رائفی پور؛ فعال رسانه ای اصولگرا از سخنان ظریف در مصاحبه با روزنامه آلمانی اشپیگل درباره امکان مذاکره مجدد با آمریکا به شدت انتقاد کردند.

حمله توپخانه کیهان و‌‌ رائفی‌‌پور به ظریف
حسین شریعتمداری ؛ مدیر مسئول روزنامه کیهان و رائفی پور؛ فعال رسانه ای اصولگرا از سخنان ظریف در مصاحبه با روزنامه آلمانی اشپیگل درباره امکان مذاکره مجدد با آمریکا به شدت انتقاد کردند.

او در یادداشتی نوشت:

آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان که با نشریه آلمانی اشپیگل مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال خبرنگار که «آیا احتمال مذاکره با آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی کمرنگ شده است»؟ گفت؛ «نه، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که مردم رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بشناسند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید نشسته است. مهم است که آنها چگونه رفتار می‌کنند. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد. ما هنوز در پای میز مذاکره هستیم و این آنها بودند که میز مذاکره را ترک کردند»!

درباره اظهارات آقای ظریف گفتنی است که؛

* ترامپ با صراحت اعلام کرده است که شخصاً دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده است. آقای ظریف از مذاکره با قاتل سردار سلیمانی شهید چه هدفی را دنبال می‌کنند؟! و آیا اظهارات ایشان نادیده گرفتن خون پاک سردار سلیمانی و یاران شهیدش نیست؟!

* آقای ظریف شاهد بودند که ده‌ها میلیون نفر در ایران و ده‌ها میلیون دیگر در مجموعه شهرهای مختلف جهان اسلام در شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند و بدون استثناء ضرورت انتقام از آمریکا را فریاد زدند، بنابراین باید از وزیر خارجه کشورمان پرسید کجای دیدگاه جنابعالی با خواست مردم ایران و سایر ملت‌های مسلمان همخوانی دارد؟! و جنابعالی که نظرتان با خواست و نظر تمامی مردم ایران مغایر و متضاد است، وزیر خارجه کدام ایران هستید؟!

* شاید دیدگاه آقای روحانی را باور کرده‌اید که ادعا می‌کرد شب عاشورا، امام حسین علیه‌السلام با عمر‌سعد مذاکره کرد؟! این دیدگاه به‌اندازه‌ای عوامانه است که نیازی نیست علیه آن استدلالی آورده شود. در کجای دنیا، نهیب دلاورانه علیه دشمن را مذاکره ترجمه می‌کنند که جنابعالی به تلویح و آقای رئیس‌جمهور به تصریح چنین کرده‌اید؟!

* جناب ظریف! هنوز چند روزی بیشتر از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه حماسی تهران نمی‌گذرد که تاکید فرمودند «ما از مذاکره هم ابایی نداریم، البته نه مذاکره با آمریکا؛ بلکه از مذاکره با دیگران ابایی نداریم. مذاکره نه از موضع ضعف بلکه از موضع قوت و قدرت. به یاری خدا دارای قدرت هستیم و قوی‌تر هم خواهیم شد». باید این بند را در صدر وجیزه پیش‌روی جای می‌دادیم ولی از آنجا که عده‌ای اصرار دارند بیانات حضرت آقا را در حد و ‌اندازه یک توصیه اخلاقی جلوه دهند، اشاره به آن را بعد از ذکر دلایل روشن و خالی از ابهامی جای دادیم که تقریباً تمامی آنها وام گرفته از بیانات مستدل حضرت ایشان است و به وضوح نشان می‌دهد که به قول رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا علی‌رغم عهد‌شکنی‌های پی‌درپی و جنایات بی‌شماری که علیه مردم کشورمان مرتکب شده است «سمَ مهلک» است.

آمریکا با همه توان در پی آن است که از ایران اسلامی صدایی متفاوت و مغایر با صدای انقلاب بشنود و متاسفانه آقای ظریف بی‌آنکه بدانند، با اظهارات خویش در مصاحبه با اشپیگل این فرصت را در اختیار دشمن قرار ‌داده‌اند!

همچنین رائفی پور؛ فعال رسانه ای اصولگرا با انتشار توئیتی به مواضع اخیر وزیر امور خارجه درباره مذاکره با آمریکا اعتراض کرد.

او نوشت:

شریعتمداری به ظریف: وزیر کدام ایران هستید؟!

منبع: برترین‌ها

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 83
  • ح
    0

    بنده بعنوان یک شهروند ایرانی مشکلات اقتصادی پیش آمده که روح و چشممان را مستهلک نموده محصول رفتار ایشان به واسطه علافی مذاکره می دانم..

    نظرات شما -
    • خواننده مطلب
      0

      جواب ظریف به این دو نفر همان است که به ترامپ داده و امروز شما هم در خبر فوری منتشر کردید: باید توئیت های خود را بر اساس واقعیت‌ها پایه‌گذاری کنند، نه بر اساس عناوین خبرهای فاکس نیوز یا مترجمان فارسی اش. برای آگاهی بهتر، او می‌توانند مصاحبه کامل را (به زبان انگلیسی) بخواند.

  • حسین
    0

    والله ما که توش موندیم. شریعتمداری استدلال بی جواب و محکم آورده (البته از تشیع جنازه شهید سلیمانی هزینه کرده). از طرف دیگر ظریف هم به عنوان دیپلمات وظیفه دارد که نمایشی از منطق و انعطاف پذیری در سطح بین الملل داشته باشد. مردم هم که اسیر کربلای اقتصادی هستند. خدایا نجات...

  • فهم
    0

    ما که الان نفهمیدیم چی شد که این درخواستها از یک جنایتکار دزد شد؟ در هر صورت مرگ بر آمریکای جنایتکار که سردار عزیزمان را شهید کرد.

  • محمد مهدوی
    0

    من ظریف را خائن به مملکت و اهداف والای انقلاب اسلامی می دانم هم خودشو هم اربابشو . والسلام

  • حزب اللهی بسیجی
    0

    ایشان وروحانی گرا دادن سردارمارا کشتندامضاء کردن تحویل دهندقدرت نداشتنند.الان راحت .مرگ برسازشگر

    نظرات شما -
    • بیطرف۴۷
      1

      اگه نمیتونی قبل حرف زدن فکر کنی پس حرف مفت هم نزن

  • محمد
    0

    لطفا راءفی رو به اصولگراها نچسبونید

    نظرات شما -
    • از جان سیر
      1

      همه سر و ته یه کرباسند

  • دلباز یاسوج
    0

    بنده تمام مشکلات پیش آمده را از ناحیه اصولگرایان که نظام همه جانبه از آنها طرفداری میکند میدانم. چرا فقط اصولگرایان میتوانند به همه ناسزا بگویند و کسی هم کاری بهشان نداشته باشد. مملکت ما را امثال شریعمتداری به این روز انداختند زمانی که احمدی نژاد را امام زمان نامیدند و تمام قد ازش دفاع کردند تا جایی که احمدی نژاد در جلساتش یه بشقاب خالی برای امام زمان میگذاشت و به مردم میگفت به پول یارانه دست نزنند چون پول امام زمان است.

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      همین امثال شریعت مداری نبودند شماها کشور وملت را دست داعش داده بودین

    • آشنا
      0

      اتفاقا با عملکرد امثال شریعتمداری مملکت دو دستی تقدیم دشمن شده و ما خبر نداریم

    • جنوبی
      1

      اینقدر برای توجیه حضور نظامیتان در سوریه و عراق و خرج میلیارد ها دلار از سرمایه این ملت گرسنه مردم را از داعش نترسانید .زیرا حضور شما در سوریه جهت بقای اسد بود قبل از اینکه اصلا داعشی باشد .بعد از پیدایش داعش هم در عراق و گسترش آن در سوریه شما جهت توجیه مجدد گفتید ما جنگ را در خارج مرز هایمان نگه داشتیم.و مرتب سر ملت کوبیدید که اگر اینکار را نمیکردیم الان باید در خیابانهای ایران میجنگیدم .اگر ما ملت ۸ سال دفاع مقدس را نمیدیدیم ودفاع جانانه همشهری های خودم را درخرمشهر نمیدیدم شاید تمام حرف هایتان را باور میکردم .ایرانی داعش که سهل است آمریکا هم بخواهد نگاه چپ به خاک و ناموس این مملکت بیاندازد دودمانش را در هم خواهد پیچید .چطور ما توانستیم داعش را در انطرف مرز ها نگه داریم نمیتوانستیم اجازه عبورش از مرزهایمان را ندهیم.که امروز باید ممنون دار امثال آدمهایی مثل شریعتمداری شویم .اینقدر داعش را چماق نکنید.. و بر سر ملت نکوبید .

    • سعید
      0

      حالا دقیقا از کجا میسوزی اونو بگو

  • محمد
    0

    بنده بعنوان یک شهروند ایرانی موافق مذاکره با آمریکا هستم .

    نظرات شما -
    • امید
      0

      بسم الله الرحمن الرحیم شما به عنوان یک ایرانی نه در عراق و سوریه و هیچ کشور دیگری یک سال بیا در مرز حداقل برای این ایرانی که میگی از وطنت در مقابل دشمنانی که هر روز چند تا از هموطنان ما را شهید می کنند و حتی اخبار هم اعلام نمی کند دفاع کن بعد نظر بده .

    • محمد
      0

      اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • جمال
    0

    امثال شریعتمداری که از جان ومال مردم مایه میگذارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دیگه مثل روز روشن که آمریکا دشمن ملت ایران است،شریعتی و .... نگن ولی خودمون که باید بفهمیم،هفت سال حرف از مذاکره میزنند چی شد واقعا،؟؟؟تحریم برداشته میشود؟؟؟نمیشود و فقط همّت و تلاش جوانان را میطلبد

  • احمد رحیمی
    0

    بنده موافق دیدگاه اقای ظریف در امور دیپلماسی هستم اما در برهه ای که ایران قدرت پوشالی امریکا را با موشک باران پایگاه امریکا به سخره گرفته ولگد مال نموده، اقای ظریف نباید هر بار گردن کج ‌کند ودم از مذاکره باشیطانی بزند که به هیچیک از اداب واصول اخلاقی سیاسی ودیپلماتیک معتقد نیست . اقای ظریف باید مقتدرانه واز موضع قدرت بگوید که ترامپ فردی متوهم و دمدمی مزاج است وبرای مذاکره قابل اعتماد ولایق نمی باشد . امریکا هم با رساند ن تحریم ها به اوج مشکلاتی را برای مردم ایجاد ولی در نهایت هیچ غلطی نمی تواند بکند وخدا با صابران است .

  • عدالت
    0

    مردم در وضعیت بدی بسر میبرن که از یک طرف گرانی ها و موج تورم و از طرف دیگر تمام ارگان های مملکت دارن به مردم فشار میارن امثال : مالیاتها که الی ماشاالله روی برق، آب، تلفن، حقوق،ارزش افزوده رو تمام اجناس،ملک، ماشین و ....،هزینه های درمان و پزشکی و هزینه های تحصیلی که واقعا کمر شکن شده و اونوقت یکی مثل شریعتمداری فقط خودشو میبینه که مثل ما مجبور به دریافت وام پنج میلیونی برای پرداخت بیمه ماشین و تعمییراتش سر خم می کنیم و فقط میگه من عقل کل هستم.

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      خوب اسمتو عدالت زدی ولی عدالت اصلی همانیست که حرف حق میگه طرفدار کشور ومردم هست نه ظریف خیانت کار

  • احمدی
    0

    اقای ظریف بعد از سالها تجربه دیپلماتیک چطور هنوز متوجه نشده ای که باحیوانی چون ترامپ که فردی بد عهد ، متوهم ، دمدمی مزاج ، مذبذب ، قمارباز ، صهیونیست تر از نتانیاهو ، ضد مسلمان ، ضدبشر ، ضد همه کنوانسیون های جهانی ، نژاد پرست ، ضد انسان های سیاهپوست ، ضدحکومت های ازادیخواه ، فاشیست ، نازیست ، متکبر، دروغگو و..... نمی شود مذاکره کرد

  • رها
    0

    این آقای شریعتمداری که از هر ۴ تا حرفش ۵ تاش توهین و ناسزا به دیگران است و آمریکا ستیزی حرف اول و آخرش است بهتره بگه بودجه میلیاردی روزنامه کیهان چطور تهیه میشه در صورتی که فروش این روزنامه زیر ۵۰ هزار نسخه است .تجهیزات مدرن دفتر ایشان که همگی برند اپل هستند چطور تهیه میشه .ملت عزیز بدانید نون برخی تو تحریم کشور است این افراد از برداشته شدن تحریم ها می ترسند چون کاسبی شون بهم می ریزه .

  • عدالت
    0

    جناب ظریف خوب ملت وکشورو فروختی

    نظرات شما -
    • حقیقت
      0

      من طرف مردم و حقیقت هستم. به اندازه یک ساعت آقای ظریف هم از سیاست نمیدونم‌. اما خوب میدونم که حتما دلیلی واسه این حرفش داره. وقتی الان ما را از ناحیه دارو دارند تحریم میکنن باید به فکر بعدش باشیم. مردم به دارو احتیاج دارند وقتی گرون بشه کی میخواد دست کنه توی جیبش و به مردم کمک کنه. چند نفر تا الان به خاطر نداشتن پول واسه تهیه دارو و مراجعه نکردم به دکتر جانشون را از دست دادن؟؟خیلی زیاد.دختری ۱۵ ساله در یکی از روستاهای یاسوج به خاطر نداشتن ۶ هزارتومان که هزینه کرایه ماشین تا بیمارستان را نداشت بعد از سه روز جان خودش را از دست داد. میدونید روی سنگ قبرش نوشته شده مرگ به خاطر نداشتن ۶ هزارتومان. این درد داره خیلی هم درد داره.مصیبته.اما من و افراد عادی خیلی خوب اینو میفهمیم. من الان آدمهایی را دارم از نزدیک میبینم که نه سقفی دارند واسه خوابیدن و نه غذایی واسه خوردن. چهل و اندی ساله ما توی تحریم هستیم. تحریمی که به جز زجر کشیدن مردم چیزی در بر نداشته. اونایی که پول توی حساباشون از جیب من و شماست اینو درک نمیکنن چون خون مردم روی سفره هاشونه و واسه درک کردن ناتوانن. بدون فکر همه جانبه کسی را وطن فروش خطاب نکنید.

    • حسین
      0

      جناب حقیقت فرمودهات درسته ولی حق با عدالت است بارها امریکا خیانت کرده توسط همین سربازانش در ایران مقداری چشمتان را باز کنید وحقیقت را ببیید ...وگر نه کسی مخالف مذاکره نیست

    • حقیقت
      0

      حرف شما هم صحیح .الان ما از همه کشورها تحریم شدیم و نفت ما توی خلیج فارس داره به صورت دستفروشی فروخته میشه به صورت خام.اگه آقای ظریف وطن فروش باشه پس اونایی که در راس هم هستند وطن فروش و قائن به ملت هستند. رهبر در جریان گرانی بنزین از سه قوه حمایت کرد درصورتی که همه خوب میدونیم که گران شدن بنزین کاره خیلی اشتباهی بود و رهبر از یک کاره اشتباه حمایت کرد اگه قرار باشه کسی متهم باشه باید واسه همه حکم داده بشه. ما هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم چون هم از داخل دستمون بسته است و هم از خارج.و حرف دل خودم در مورد حاج قاسم: سردار سلیمانی فرزند شایسته ملت بود و اگه عده ی زیادی در مراسم ایشان شرکت کردند فقط و فقط به خاطر شخص ایشان بوده و بعضیا اینو به اشتباه نفهمانند.

    • حقیقت
      0

      اما یه سوال از شما آقا حسین و از بقیه دارم از دیدگاه شما ارتباط با روسیه درست است یا نه؟؟؟

  • ۶
    0

    گور بابای ظریف ک همه رو بدبخت کرده ... تو ک بلد نیستی بشین سر جات .... بی عرضه

  • ..........
    0

    مرگ بر وطن فروش ....درود بر شریعتمداری

  • عدالت
    0

    واقعا ظریف خیانت بزرگی کرد ...یه احمق صد بار از یه سوراخ ........................................می شود

    نظرات شما -
    • زحمتکش
      0

      هنوز هم بی تربیتی

  • علی اصغر
    0

    بهترین کار برای پیشرفت و توسعه با جهان خارج و....اقای شریعتمداری را بعنوان وزیر خارجه معرفی و انتخاب نمایند

  • رضا
    0

    کاری به مواضع ظریف و رائفی پور و شریعتمداری یا هر آدم تندرو یا لیبرال ندارم فقط میدانم برای منافع ملی و میهنی مذاکره با آمریکا حتی اسرائیل هم باید مد نظر باشد. چطور برای حفظ نظام هر عملی حتی منکر یا ترک واجب جایز است ولی مذاکره با آمریکا جایز نیست. اگه نمی‌خواهید بهتر است تصمیم با رفراندم به مردم واکذار شود.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      باباتودیگه خفه تازه ازخواب بیدارشدی مردم خیلی وقته رفراندوم ورای دادن توی نمازجمعه وتشییع پیکرسرداردلها

    • رضا
      0

      مطمئن نیستم ایرانی باشی

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    اونیکه نمیفهمه میگه ظریف بده مردم کمی واقع بین باشید ازروی احسایات حرف نزنید بابا آدم میکشه میره آشتی میکنه رضایت میده بریزید دور این کینه ودشمنی را بزارید مردم ازاین فقر وبدبختی نجات پیدا کنند تاکی 40ساله همش دروغ شنیدیم اونایی که دم ازخدا وپیر وپیغمبر میزنند دزدیهای میلیاردی میکنند اشرافی گری با خونه ها وویلاهاوماشینهای دارند سیب سرخ برای چلاق خوبه بدبختیش ودعواهاشون مال مردمه مطمعن باشید هرکی میگه باآمریکا مذاکره نکنید منافعش در خطره چون داره خوب این سط میچره

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      خوبه؟!!رییس جمهورتروریست آمریکا تحقیرش کرده گفته نه مرسی!!

    • محمد
      0

      یعنی هرکی مخالفه مذاکره براش منفعتی داره ؟!!! نه مردم دارن ب عینه نتیجه مذاکرات قبلی میبینن و مخالفت میکنن ی زمانی جناب روحانی فرمودند با مذاکره کاری میکنیم ک هم چرخ اقتصاد بچرخه هم چرخ سانتریفیوژهامون الان وضیعت طوری شده ک هر دو تعطیلن و جالب اینجاست ک با دشمنی علنی آمریکا باز هم حرف از مذاکره زده میشه...خواهشا بیشتر ازاین ذلیلمون نکنید

    • علی
      0

      چرا الکی از اون اسم مقدس استفاده میکنی معلوم نیست کی هستی تو.... ترامپ یک آدمکش فاسد و هرکس مثل امثال تو از اون دفاع کنه مثل خودشه... خوب تو هم برو آدم بکش و بعد با خانوادش دوستی کن ببینیم حرفت راسته

    • ازاده
      0

      اول اون اسم رزمنده روپاک کن که محاله هیچ رزمنده ای که جنگ رودیده این مطالب روبنویسه امثال توبااین عناوین میخواهیدمردمراگمراه کنیدسختی وگرسنگی درسایه اقتداروعزت بمراتب بهتراز وطن فروشی ودرنهایت مذاکره باذلت وتسلیم دشمن شدن است شرم کن

  • نام
    0

    درود و سلام خدا و رسولش بر سردار حاج قاسم سلیمانی.... لعنت بر ترامپ زشت داعشی دزد و همچنین آرزو به دلانی که دوستش دارند و برکسانی که سردار سلیمانی را لو دادند نکبت دنیا و آخرت نصیب شان شود

  • یا علی
    0

    زنده باد رهبر عزیزترین و حاج آقا رئیسی و شریعتمداری ... که مخالف مذاکره با کلاهبرداری مثل ترامپ داعشی مو و کروات قرمز غارتگر دنیا به نفع مردم آمریکائیهای مفت خورند.

  • داودی
    0

    مملکتداری سخت است چرا متوجه نیستید مملکت مسجد نیست هیاتی انرا اداره کنید اقای شریعتمداری از دهاجا و مکان درامد و حقوق داری خبر از وضعیت نابسامان مردم نداری یعنی با تفکر شما باید ایران بمانند چهل سال پیش لبنان و بیروت شود هر ساعت و هر روز درگیریهای مسلحانه خیابانی شما و امثال شما مخالف جهت اب حرکت میکنید شما مگر ادعا ندارید مملکت ما مردمی و طبق خواسته مردم اداره میشود چرا از رفراندوم فرار میکنید مگر نمیخواهید واقعیت خواسته مردم برای شما روشن شود با حربه دین و دیانت و ایدئولژی مردم را از دین و خدا و بزرگان دین مبین اسلام فراری داده اید پیچ هر تلویزیون خارجی را باز میکنیم یک سخنرانی بی محتوا و خرافی و مسخره از یکی از اقایان را پخش میکند دید جهانیان به ملت بزرگ ایران عوض شده این قدرت نفوذ رسانه ای و سایت های خبری و سازمانهای بین المللی که در تمام دنیا علیه ملت ایران به راه انداختند همه و همه بخاطر تفکر تو خالی و بی محتوایی است که امثال شما در این مملکت دارید شما و امثال شما انقدر از این مملکت پول بیرون بردید که در صورت لزوم بیدرنگ به ان سر زمینهایی که پیش بینی کرده اید تشریف میبرید اقای شریعتمداری هیچکس اندازه ما نظامیان از شهادت بزرگ مرد متفکر سپاه سر افراز پاسداران ناراحت و دل مرده نشدیم ولی باز تا چند سال دیگر میخواهیداز شهادت این عزیز دل بند ملت ایران سوء استفاده کنید و حرکت سیاسی مملکت را به بیراه بکشانید این دنیا دار مکافات است این اسیب های اجتماعی این اسیب های معیشتی ملت بزرگ ایران عقوبت داره بخدا قسم شما اگر پس ندادید مطمئنا فرزندان شما پس میدهند تفکر شما مربوط به چهل سال پیش بوده و هست دنیا عوض شده سیاست دنیا عوض شده حتی یک کامپیوتر فلزی را هم باید هر از گاهی به روز کرد چه برسد به انسان که گوشت و پوست و استخوان است فرزندان ملت ایران را به کشورهای دیگر فراری داده اید نگوئید به ما چه ربطی دارد بنده عرض میکنم خیلی ربط دارد این تفکر پوسیده و نخ نمای قدیمی باعث و بانی این فرار ها شده جوانان ایران جوانان چهل سال پیش نیستند یک نفر انها چنان در موضوعات اقتصادی فرهنگی اجتماعی و نظامی امثال شما از نظر تفکر و اندیشه گوشه رینگ میچسباند که حیران شوید شما در بین مردم نیستید اصولا اگاهی از وضعیت مردم و تفکر مردم ندارید اداره مملکت شده لج و لجبازی مانند کودکان دولت مردان ایران باید بجز تجهیزات دفاعی مملکت با امریکا و تمام کشور های دنیا در تعامل و گفتگو و مذاکره باشد این صلاح دین و مملکت و ملت بزرگ ایران است مطمنا خودتان هم میدانیدصلاح همین است بشرط انکه اگر کمی چشم پوشی بفرمائید از مادیات و زرق و برق این روزگار نامناسب اگر هر کس برحسب سواد و دانش و علم خودش مصدر شغلی بود ایران به این روز نمیافتاد .

    نظرات شما -
    • یا حسین
      0

      چشمتان رو باز کنید مملکت همان حضور میلیونی مردم در نماز جمعه، پشت سر پیشوایشان است

    • ابی
      0

      درست گفتین . ولی حیف چهل سال کج فهمی تو فکرشون ریشه داده

    • علی پ
      0

      متأسفانه مملکت افتاده دست یه مشت خائن که ادعای دینداری دارند،مردم ساده ما هم نمیتونن تشخیص بدن که فرق ریشو و مومن چیه!خب نتیجه چی میشه ؟میگن آقا کلا این مسلمونها خشک مغز و متحجرند و مملکتداری بلد نیستند.دوست عزیز این تعامل که میفرمایید رو لطفا برید در مورد نتایجش از منابع معتبر تحقیق کنید.عراق،لیبی،مصر،آفریقا و... الان چه نفعی از تعامل با آمریکا بردن؟ آخه مگه تعامل با دنیا تو تعامل با اروپا و آمریکا خلاصه میشه؟شما نگاه ما تو صنعت دفاعی انقلابی عمل کردیم و نتیجه‌اش چی شد؟موشک های بالستیک نقطه زن.مثلا تو صنعت خودروسازی قرارداد با این کشور و اون کشور بستیم و آخرش قراردادو لغو کردن و رفتن و ما موندیم و پراید!شما مطمئن باش که مشکل ما با آمریکا این چیزا نیست.مشکل ایدئولوژیکه.از نظر اونا کشوری که ادعای پیروی از امام زمان رو داره نباید در هیچ زمینه ای قوی باشه خصوصا در قدرت دفاعی.هم وطنان به جای این حرفا بیایید در مقابل دشمنان داخلی و خارجی با هم متحد باشیم و همدیگه رو به تحجر و یا وادادگی متهم نکنیم.به امید ایران قوی

    • ازاده
      0

      رفراندوم برگزارشدولی تووامثال توداشتید ازشبکه های معاندوکثیف خط میگرفتید ملت درتشییع پیکر حاج قاسم وهمینطوردرنمازجمعه که رهبرانقلاب خطیب بودن رای خودرابه مقاومت وعزت وسربلندی کشور دا دن شماها کوربودید

  • ع ص
    0

    باسلام و احترام به نطرات،اگرنیت واقعی طرف اسراییلی و امریکایی کشتار مردم و اسارت زنان باشد که هست و با رویه داعش ونیزروهینگا به جهانیان ارایه دادند,بحث مذاکره چه مفهومی پیدا می کند؟!.امربکا و اسراییل صرفا به جهت استفاده نامشروع ازقدرت،مدعی هستند،دستیابی به قدرت صرفا با احترام به آرای دانشمندان علوم واخلاق ومعنویات بدست خواهدامد،هیچ ملتی با تقلید کورکورانه وابتذال وفساد ودزدی به جایی نرسید

  • سهراب
    0

    این آقایان وطن فروش که فرزندانشان تابعیت آمریکا و انگلیس دارند که برای ما دل نمیسوزونند غرب زده های خود فروخته ای که چیزی از عزت نمیدانند و دنبال دیپلماسی التماسیند . مگه اینها نمیگفتند ما زبان دنیا را بلدیم پس چی شد ؟ شش سال تمام مملکت دست شماست جز فقر و خواری چی نصیب مردم شده ؟ چرا نمی تمرگید سر جاتون به خدا شما فقط نمی خواهد کاری بکنید برای ملت . فقط این دو سالتون تمام کنید و گورتون گم کنید

  • مهی
    0

    بی غیرتی به فروش می رسد بروید با قاتلان و آدم کشان مذاکره کنید بی غیرتی حراج شده است با عرض پوزش

  • بازمانده
    0

    من از خانواده شهید قاسم سلیمانی غذر خواهی می کنم پدر شما پیش خدا و شهدا است بی غیرتی مارا به بخشید می خوهیم با قاتلان پدر شما مذاکره کنیم

  • داریوش
    0

    باسلام خدمت سروران عریز،مطلب پر از تعقل!!!! و تفکر!!!!!جناب شریعتمداری را خواندم،نقدهای بسیار خوب و پر مغزی را که دوستان نوشته بودند را قرائت کردم و چند سئوال به ذهنم رسید که خواستم مطرح کنم؛۱-چرا آقای شریعتمداری و همفکران ایشان تا این حد از مذاکره هراس دارند؟۲-با مذاکره نکردن چه کسی ضرر میکند کشور ایران و به دنبال آن مردم ایران و یا آمریکا و سایر کشورهای جهان؟ ۳-اگر به گفته شریعت مداری و همفکران ایشان

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      اقا داریوش مذاکره خوب است ...اما با کسی که به هیچ یک از مذاکراتهایش که تعهد داده بود عمل نکرده واشکارا سران کشورت را ترور کرده بااین مذاکره کنی یا خیانتکاری یا خیلی نادان وبی سواد

    • محمد
      0

      آدم میمونه ب امثال شماها چی بگه واداده های غرب

    • علی پ
      0

      خب داداش اگه مذاکره نتیجه میداد و میده لطف کن به ماها هم از اون سیب و گلابی برجام بده. #کاسبان_مذاکره

    • ازاده
      0

      خاک میخوریم ازگرسنگی ولی خاک نمیدهیم این شعارمردم درزمان ستارخان بود حالا اقای داریوش واقعا جوابی درمقابل اینهمه ساده لوحی وبی غیرتی شماهانسبت به اقتدارواستقلاا کشور ندارم بدم ولی امیدوارم باروی کارامدن مجلسی انقلابی وباشرف برای همیشه ازشر لیبرالهای وطن فروش وایادیشون راحت بشین

    • تیز بین
      0

      سلام خانم یا آقای آزاده. نام شما که بسیار زیباست ولی آیا واقعا آزادی همه جانبه در ایران وجود دارد؟؟؟ منظورم از آزادی بی بندباری نیست. من مطلقا نمیگویم با آمریکا مذاکره شود چرا که نتیجه این مذاکره این است که نهایتا من در حال حاضر پیاز کیلویی ۹ هزارتومان را در فصل برداشت کیلویی ۲ تومان خریداری کنم ولی نتیجه مثبت نهایی از این مذاکره نصیب سرانی خواهد شد که پول هایشان در حسابهای بانکی در آمریکا بلوکه شده است و این به نفع آنهاست. آیا ما آزادی داریم با کشوری همچون روسیه مجبوریم دست دوستی بدهیم که در جنگ جهانی دوم وقتی ایران توسط روسیه از شمال و انگلستان از جنوب تصرف شد بعد از ۶ ماه از پایان جنگ قرار شد این دو کشور نیروهای خود را از کشور خارج کنند که انگلستان با آن همه سیاست که به کشور ما یاد می دادند که شعارشان را عملی کنیم: ما که علی مذهبمونه، صنعت نفت برا چی مونه؟؟؟ با این حال به عهد خود وفا کردند و در موقع مقرر خاک ایران را ترک کردند ولی روسیه به عهد خود وفا نکرد و قصد تصرف آذربایجان را داشت. و یا چند سال پیش موشک به ایران نفروخت و موشک را به عربستان فروخت. آیا چنین نیست که ما با کشوری ریاکار پیمان بستیم؟؟ فرمودید مجلس انقلابی!!! آیا الان سران انقلاب در راس این نظام نیستند و همه از فیلتر رهبری نمیگذرند؟؟؟ وقتی بر اثر فقر، فساد اخلاقی اقتصادی و روانی در گوشه کنار ایران به وجود آمده و فرار مغز ها را به فور مشاهده میکنیم که نهایتا باعث مرگ مردم ایران میشود . آیا بعد از این تمدن چند هزار ساله ایران باقی میماند؟؟؟ وقتی مردمی نباشد ایرانی هم خواهد ماند؟؟؟؟ این یعنی مرگ خاموش ...

  • داریوش
    0

    ۳-اگر جناب شریعت مداری ویاران ایشان معتقدند که نیازی به مذاکره نیست آیا شرایط کشور را در دوران تحریم نمی بینند،البته پر واضح است که شرایط تحریم مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود آورده است، مشکلاتی نظیر کمبود داروهای خاص،مشکل کهنه بودن سیستم ناوگان ریلی،هوایی و..که باعث شده جان مردم این دیار به راحتی از دست برود.۴-آیا زمان آن نرسیده که کمی به فکر رفاه مردم باشید،والله مردم با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند. و اما سخن بسیار است ولی آخرین سئوال من از شریعت مداری ورائفی پور وهمفکرانشان این است که :اگر شما میگوید اکثریت موافق نظر شما هستند پس چرا از همه پرسی هراس دارید،بیایید یکبار برای همیشه تکلیف این سئوال را که البته شما پاسخ آن را میدانید ولی باور ندارید،روشن کنید تا به قول شما اقلیت موافق با ارتباط با دنیا و طرفدار مذاکره در شرایط برابر،بفهمند که در اقلیت!!!!!هستند و شما در اکثریت!!!!! باور کنیم که صدای حق و حقیقت را نمیشود برای همیشه خفه کرد،وروزی که آن روز دیر نیست حلقوم منافقین و مزوران و ریاکاران که با نام دین کاسبی کردند را مردم با خشم نهفته در وجودشان پاره خواهند کرد. یاحق

  • تیز بین
    0

    فرق بین آمریکا و عربستان چیه؟؟؟ اگه بخوان برامون حکم صادر کنند مطمئنا هر دوشون حکم اعدام میدن. ولی عربستان حلاله که هر سال بریم توش کشته بشیم ولی مذاکره با آمریکا حرامه . فرقشون توی منافع والا مقامان است و آخرش هم بهمون بگن مردم که قوه تشخیص ندارند!!!!

  • محمد
    0

    جالب اینجاست ک وقتی رئیس جمهور قاتل آمریکا گفته نه مرسی جناب وزیر ما گفته ترامپ منظور من و متوجه نشده....جناب ظریف هم شما خوب فهمیدی چی گفتی هم اون ترامپ کاملا پیامتو گرفت هم مردم ایران...بسته ذلت

  • حق جو
    0

    ظریف و هم پالگلی هایش خائن به ملت و مردم هستند و مستحق محاکمه انقلابی مثل اول انقلاب شریعتمداری و دارو دسته اش ، دقیقا مثل شعبون بی مخ و دارو دسته اش، جیره خوار جریان خاص و البته خضوع و خشوع ریا کارانه مقابل کاشانی ها، مستحق حضور در دادگاه مردمی

  • مهدی
    0

    حاج قاسم به فاطمه زهرا من از روی تو خجالت میکشم. که بعد از شهادتت هم این خائن ها به خیانت کردن به مملکت دست بردار نیستندو همچنان فکر وطن فروشی در سر دارن. آقای ظریف تو که تمام عمرت اون ور بودی الان هم استعفا بده برو بذار ما باعزت زندگی کنیم.

  • آنا
    0

    رائفی پور حرف مردم هست. کاش ۱۴۰۰ برسه از شر وطن فروش ها راحت شیم. به هر طریق افتضاحی فقط میخوان تحریم هارو بردارن درصورتیکه مشکلات ما داخلیه نه خارجیا

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اینکه مشکلات داخلی هم داریم و این را هم قبول داریم ولی تحریم ها تحت هر شرایطی باید برداشته شوند چون بر علیه منافع ملی کشور است و اینکه خوشایند شما و من و حزب و نهاد خاصی نیست اصلا اهمیت ندارد. 50 سال دیگه همه ما این نهاد ها و احزاب شاید نباشند ولی این ایران است که تا قیام قیامت باید پابرجا و سرافراز باشد. با این سیاست تند و رادیکال ترسم از این است دیگه چیزی از ایران و ایرانی باقی نماند

    • علی پ
      0

      انشاالله با روی کار آمدن مجلس انقلابی خیلی زودتر راحت میشیم

  • احمدی
    0

    دولت محترم بدعهدی امریکا و اروپا در برحام دید چرا برا مذاکره پافشاری میکنید این به اصطلاح روشنفکری فقط ضعف شما نشون میده اون هم با دولتی که شخصا دستور سردار سلیمانی صادر کرد سردار سلیمانی یک نفر نبود همه ملت ایران محسوب میشه

  • ظریف
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم و اما بعد: از آنجائیکه «حفظ نظام اوجب واجبات است» و حتی بکلام امام خمینی« حفظ نظام از نماز واجب تر است» فلذا ستکه، گردو خاک زیادی بلند نکنید و با جنگ زرگری سرو صدای زیادی بلند نکنید که از چندجا فشارتون میره بالا! والسلام

  • علی کوثری
    0

    خدایا بسه دیگه ملت‌مارا‌از‌شر‌دشمنان وایادی و‌عوامل‌داخلی‌شان‌که‌فتنه گران منافق لیبرالیسم گرین کارتی قسم خوردگان دفاع از منافع کدخدا و اربابانشان که پای‌روی‌خون شهدا مخصوصاً شهید امت اسلامی میگذارند را‌از‌سر‌این ملت‌نحیب،‌فریب‌خورده‌دروغ‌گویانی‌مانند‌شیخ‌حسن‌فریدون‌صراف‌و‌شرکا‌را‌خوردند‌نجات‌ده ،

  • یزدان
    0

    فعلا که به گفته خود مسئولین اکثرشان دارند تو کاخ های محنوس شاه زندگی میکنند و فرزندانشان تو بلاد کفر. خاک تو سر ما ملت ایران. در آینده تو کتاب تاریخ به عنوان ساده لوح ترین مردم در تاریخ را نام ببرید عنوان سوال امتحانی میشیم.

  • مردم
    0

    آقای کیهان چقدر می ترسید و بدنتان به لرزه درمیاد از مذاکره چرا چرا می ترسید کیهان را ازتان بگینند مذاکره بشه شماها وضع مالیتان خوب هست خانواده در تعمین است مستجرکه نیستی زن و بچه هایت هم که کنبودی ندارنند حساب بانکی خوبی هم دارید این را بفهمید شماو دیگرکسانی که بدنشان لرزه میکیرد اسم مذاکره میا همه مردم مردانند برای چی مخلافت می کنید اقای عزیز مردم فقیر شدنند مردم دیگرتوان این وضع را ندارنند اقتصاد کشور خراب است چرا نمیخواهید بفهمید تا مردم را به جنگ و بدخترنکشید دست برنمیدارید هفتادمیلیون ایرانی خواهان مذاکره به نفع کشور و مردم هستنند ولی مثله اینکه مذاکره به نفع شماها و امثال شمانیست این را بفهمید مردم خیای خسته هستنند از این وضع سالیان سال است زندگیمان شده کردن کلفتی برای دنیا و همسایگان مردم دیگر چشم و گوششان باز شده از بس دروغ شنیدنند از بس وحده دادید نه این ریس جمهورو نمایندگان مجلس و ریس مجلس و وزرا قبلیها هم دروغ گفتند وحده دادنند ولی جز گرانی بدبختی دروغ و اینکه دنیا به ایران ایرانی اعتمادی ندارنند چرا باید اینجورباشد چرا ایرانی که دنیا و همسایه ها کمرخم می کردنند حالا به این خواری بی ارزش شکردنند چرا شماها حراس دارید از مذاکره همتان حراس دارید از مذاکره ظریف حرف خوب و به جای زد از دید هفتاد میلیون ایرانی ولی از دیدگاه شماها و امثال شماه و پنج میلیون که خوب دارند قارت می کنند و کاسب هستند و خواهان مذاکره نیستند مردم هم می دانند شهید دادیم حاج قاسم عزیزدادیم شماها کاری کنید بعد 120سال چهارتا انسان راضی از شماها و اثال شماه زیره تابوت شماها هم بیایند نه خودتان و خانواده تان و مرده وزنده تان را لعنت بفرسنند اشماها هیچ وقت هیچ وقت حاج قاسم سلیمانی عزیزنخواهید شد و این مردم فقط به خاطره وجود و عزمت و مردانگی شهید حلج قاسم سلیمانی آمدنند نه به خاطره شما و امثال شماها این را خوب بدانید فقط به خاطره شهید حاج قاسم آمدنند نه به خاطره شماها

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      واقعا که هنوز بعضی ها این همه دولت به عمد ویا به ضعفش ملت وکشورو داغون کرد هنوز هم میخان ماله کش دولت باشند .....لعنت خدا بر ان کسی که مردم را بدبخت کرد حالا هرکس ویا در هر لباسی باشد

    • ازاده
      0

      اول که اسم مردم رااز پرفایلت پاک کن وقتی تفاوت ذلت ومذاکره تسلیم واقتدار رانمیدانی اکثریت مردم باهمه سلیقه ها ثابت کردن که خاک میخورن ولی خاک ازدست نمیدن پس اسم ملت راخراب نکن اخه شماهنوز نمی فهمی ازنظردشمن مذاکره یعنی ازبین رفتن قدرت دفاعی وسپس جنگ چدااینقدر ساده لوح هستی که حاضری باذلت زندگی کنی تازه انچه مسلم است انوقت که دشمن برمامسلط شود حتی راحتی راهم درخواب نمی بینی

  • حسن حاجی محمدی
    0

    سلام حمله توپخانه رو اقای ظریف به عزت ملت شروع کرد. چرا هرکاری این دولت میکنه نباید جوابش را داد ؟؟؟

  • امین
    0

    لطفااااااااا آقای رائفی پور رو به اصولگرایان نچسبانید چرا نمی گویید انقلابی خوبه بارها خودشون اعلام برائت کردند از اصلاح طلبان و اصولگرایان یکم وجدان داشته باشید

  • موشک انداز
    0

    با احترام به سردار دلها حاج قاسم عزیز .شیخ حسین و رافئی پور همیشه مخا لف(من می دونم نمی شه) اگه خیلی مرد هستید از جیب خودتون خرج کنید نه از جیب مردم منم جای شما بودم مخالف رابطه با دنیا می شدم اگه این اتفاق بیفته حرفی نمی مونه برای امسال شما که حرفای حماسی بزنید اینجا و اونجا دعوتتون کنن تا جیب بدونه انتها تونو پر کنید

  • رها
    0

    کسانی که از منع مذاکره سخن می گویند آیا skin in the game دارند منظور این است که اینها هم مثل ملت فشار تحریم رو حس میکنند اینها هم مثل مردم در برابر تحریم هزینه میدن یا نه ؟مسلما نه ....وقتی آقای شریعتمداری بودجه میلیاردی برای روزنامه میگیرد مسلما فشار تحریم براش مهم نیست .

  • علی پ
    0

    یه سوال از مدیر مسئول سایت،تا حالا رائفی پور صد بار گفته که من اصولگرا نیستم پس چرا شما همیشه بهش این برچسبو می‌زنید؟ خب وقتی روزنامه اعتماد و... در هر شرایطی از هر کار اصلاح طلبان حمایت می‌کنه باید یکی باشه حقایقو بگه یا شاید به نظر شما هر چه قدر کمتر بونیم به نفعمونه؟!؟ راستی توپخانه روزنامه‌های اصلاح طلب وقتی برجام امضا شد و گفتن از این به بعد همه چی درست میشه یادمون نرفته ها.این چیزا باعث میشه حرف یه روزنامه رو باور کرد ولی حرف بعضی ها رو نه!

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اگر یک نفر سیاه پوست هزار بار اعلام کنه سفید پوستم آیا سفید میشه؟ رائفی پور اصل اصولگراییه. 100 درصد

  • علی کوثری
    0

    شما از دارنده گرین کارت بیشتر از این انتظاری دارید آن‌ها برای حفظ منافع آمریکا قسم خورده اند ، حتی جنگیدن علیه وطن خود برای حفظ منافع آمریکا

  • پیمان
    0

    ادمین شرم کن، چرا نوشتی رائفی اصول‌گرا ؟!!! تو اصلا یه سخنرانیشو گوش دادی که بیخود یه چیزی از دهنت میاد بیرون، رائفی به دوطرف اعتراض میکنه، اصلا این دو جناح رو قبول نداره و از هیچکدوم هم پولی نمیگیره، اصول‌گرا عمته من میدونم شماها دردتون چیه

  • حقیقت
    0

    انشالله به امید خدا و تدابیر رهبری و مسئولین محترم تصمیم درست و مناسب در شان و مصلحت مردم شریف ایران گرفته می شود. برای پیروزی و شادی مردم ایران همیشه دعا میکنم و از خداوند متعال آرزوهای موفقیت های بزرگ برای مردم عزیز دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها