اشرف حکیمی: چیزهای زیادی از رونالدو یاد گرفتم

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی دورتموند در مورد روزهای ابتدایی حضور در تیم اول رئال مادرید صحبت کرد.  

اشرف حکیمی: چیزهای زیادی از رونالدو یاد گرفتم

اشرف حکیمی که در یک سال اخیر در ترکیب دورتموند فراتر از انتظار ظاهر شده و نظر تیم های بزرگی را به خود جلب کرده، در گذشته و از تیم دو رئال راهی تیم اصلی شد، اما نتوانست در اولین مقطع حضور در برنابئو به ترکیب 11 نفر اصلی برسد. حالا اشرف حکیمی در مورد آینده و البته درخشش ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند نیز صحبت کرده است.

اشرف حکیمی گفت: "آن روز رویای من به حقیقت پیوست. مربی پیش من آمده و به من گفت که امروز کنار تیم اصلی تمرین خواهم کرد. من هنوز مسیری که از رختکن تیم دوم به رختکن تیم اصلی طی کردم را در خاطر دارم. من بسیار عصبی بودم و نمی دانستم به چه چیزی فکر کنم. در همین حین قرار بود من در کنار بهترین بازیکنان جهان تمرین کنم و هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد.

تمرین کردن کنار کرریستیانو رونالدو؟ او بازیکن فوق العاده خوبی است. حضور در کنار یکی از بهترین بازیکنان جهان تجربه ای باورنکردنی بود. من واقعا از این اتفاق لذت بردم و همیشه سعی می کردم برای رونالدو پاس گل ارسال کنم. رونالدو خیلی با من صحبت می کرد و نکات خوبی به من می گفت. من دوست داشتم به رونالدو گوش دهم و تا حد ممکن از او یاد بگیرم.

سرنوشت فصل بعدی؟ من صادقانه نمی دانم در کدام باشگاه در فصل بعد بازی خواهم کرد. در حال حاضر من آینده ام را در دورتموند می بینم. من در اینجا بسیار خوشحالم و هنوز قراردادی چهار یا پنج ماهه دارم.

درخشش ارلینگ هالند؟ ما از عملکرد او خیلی خوشحال شدیم. به لطف سه گل او ما در بازی مقابل آگسبورگ پیروز شدیم و امیدوارم که این روند ادامه یابد. البته ما هنوز بازیکنان بزرگ دیگری نیز داریم که می توانند به ما کمک کنند و پاکو آلکاسر نیز یک مهاجم بزرگ است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها