سولسشر: به من هم مثل کلوپ فرصت بدهید

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد معتقد است که مشکلات تیمش یک شبه حل نخواهند شد.

سولسشر: به من هم مثل کلوپ فرصت بدهید

فصل ضعیف منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و نتایج سینوسی اجازه نداده اند تا این تیم به جمع 4 تیم بالای جدول برسد.

شکست برابر لیورپول و سپس باخت 2-0 خانگی مقابل برنلی بار دیگر بحران را به یونایتد برگرداند. بسیاری حالا به سولسشر انتقاد دارند که این قدرت را نداشته تا شرایط تیم را سرو سامانی بدهد. مصدومان زیاد یونایتد نیز مزید بر علت شده تا اکنون این تیم با قرار گرفتن در رده پنجم، اختلافی 33 امتیازی با لیورپول صدرنشین داشته باشد.

یونایتد با تیم چهارم نیز شش امتیاز اختلاف دارد و در چنین وضعیتی خود را آماده دور چهارم جام حذفی و مصاف با ترنمیر می کند.

سولسشر در نشست خبری این بازی گفت:« معتقدم ما در مسیر درستی قرار داریم و پیش از ما تیم های دیگری در همین مسیر بوده اند و به نتیجه رسیده اند. به یورگن کلوپ نگاه کنید که 4 سال فرصت برای ساختن لیورپول بزرگ کنونی داشت و من هم چنین فرصتی می خواهم.

اینطور نیست که مشکلات یونایتد یک شبه و سریع حل شوند. در یک پنجره نقل و انتقالاتی نمی توان هشت تا ده بازیکن بزرگ گرفت و تیم را تغییر داد. ما یک پنجره نقل و انتقالاتی خوب داشتیم و باید سعی کنیم از پنجره های بعدی نیز به خوبی استفاده کنیم. وقتی شما پروژه ای را شروع می کنید، باید آن را ادامه دهید و به اهداف تان پایبند بمانید. من قرار نیست برنامه هایم را تغییر دهم و قدم در راه مسیر جدیدی بگذارم. من و باشگاه روی این برنامه ها پایبند هستیم و به آن اعتماد داریم. تمام گفت و گوهای من با باشگاه مثبت هستند و امیدوارم به نتایج روشنی دست یابیم.»

سولسشر ادامه داد:« فکر می کنم هواداران نیز می دانند که ما چه پروژه ای را شروع کرده ایم. من روی این پروژه اطمینان دارم و باید بگویم که نمی توان به سرعت نتیجه گیری کرد و ساختن تیم زمان می برد. تیم از یک اساس و پایه قوی برخوردار است و بازیکنانی دارم که به خودشان و یکدیگر ایمان دارند. با خریدهای درست و بازگشت مصدومان، یونایتد به تیم قدرتمندتری بدل خواهد شد. برای ساختن یک خانه، شما از سقف شروع نمی کنید. ما البته روزهایی بارانی داشته ایم و خواهیم داشت و امیدوارم این سقف بالای سر ما باشد اما نمی توانیم خودمان را مخفی کنیم.

پس از شکست برابر برنلی، شرایط روحی بازیکنان در تمرین خوب نبود و این طبیعی است. همه از اینکه شکست خوردیم، ناراحتیم. احساس هواداران را نیز درک می کنم و می دانم که برخی مواقع ناامید می شوند و دو شکست متوالی اخیر نیز واقعا ناامیدکننده بودند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها