علی بیرو؛ درفشی فر به جای فرودگاه!

در شرایطی که همه منتظر سفر بیرانوند به بلژیک برای عقد قرارداد با خنک بودند، او در تمرین پرسپولیس آفتابی شد.  

علی بیرو؛ درفشی فر به جای فرودگاه!

شب گذشته فرودگاه های تهران خبرسازترین مناطق برای خبرنگاران حوزه فوتبال بودند. در مهرآباد استقلالی ها تا پای پرواز به دبی رفتند و سپس ناکام به هتل بازگشتند و در فرودگاه امام خمینی نیز تیم مذاکره کننده ایرانی درنخستین ساعات صبح جمعه، به ایران رسیدند. اما در این بین انتظار می‌رفت که یک ویدیوی چند دقیقه ای هم حوالی ساعت 3 از علیرضا بیرانوند در حال سفر به ترکیه ثبت شود اما خبرنگاران هرچه منتظر ماندند، خبری از دروازه بان پرسپولیس نشد.

او که روز گذشته دوباره با یک پیشنهاد خارجی به صدر اخبار رسیده بود، در تمرین روز جمعه سرخپوشان حضور یافت تا در آستانه شروع نیم فصل دوم، کار را با داوود فنایی ادامه دهد. بنابراین دوباره یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد و اولین تصویر منتشر شده از بیرانوند پس از پیشنهاد تیم بلژیکی، در ورزشگاه درفشی فر و از تمرین سرخ ها رقم خورد. اگرچه این اتفاق، به منزله ابقای علی بیرو در پرسپولیس نیست اما به هر حال، کفه ترازوی ماندن را نسبت به جدایی سنگین تر کرده است.

با این حال پیشنهاد تیم خنک بلژیک هنوز به قوت خود باقی است و احتمالا یک جلسه با محمدحسن انصاری‌فرد، تکلیف را روشن خواهد کرد و باید دید در نهایت گلر شماره یک قرمزها، چه تصمیمی را خواهد گرفت.



منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها