لمپارد: تامی آبراهام دچار شکستگی نشده است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در مورد مصدومیت تامی آبراهام صحبت کرد.

لمپارد: تامی آبراهام دچار شکستگی نشده است

چلسی این هفته در جام حذفی انگلیس باید به مصاف هال سیتی برود، اما بدترین خبر در روزهای اخیر مصدومیت تامی ابراهام و احتمال دوری بلند مدت او از میادین است. فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هال سیتی حاضر شده و در مورد انتقادهای اخیر از کپا آریزابالاگا نیز واکنش نشان داد.

فرانک لمپارد گفت: "اتفاق خوب این است که تامی آبراهام دچار شکستگی نشده و این خبر خوبی است، اما ما هنوز اطلاعات کامل در مورد شرایط او نداریم و در حال حاضر چیزی مشخص نیست. هدف از ورود یک مهاجم، تبدیل شدن موقعیت ها به گل است. بازی های اخیر این موضوع را نشان داده اند. هنگامی که شما 20 شانس گلزنی ایجاد می کنید این مسئله کاملا مشخص است. وضعیت اولیویه ژیرو نیز خوب است، با باشگاههای دیگر تماس هایی گرفته اند، او هنوز بازیکن ما است. انتخاب وجود دارد. این پنجره برای جذب بازیکن جدید ایده آل نیست و تاریخ این موضوع را ثابت کرده است، اما باشگاه نظرات من را در مورد احتمال خرید مهاجم جدید می داند.

من از شرایط راضی نیستم و با توجه به بازی های اخیر می توانستیم در موقعیت بهتری در جدول قرار بگیریم. در دو بازی اخیر شانس های زیادی ایجاد کرده ایم. نیوکاسل با دو شوت به یک گل رسید و آرسنال با دو ضربه دو گل زد."

انتقادهای اخیر از کپا: "او باید با این شرایط کنار بیاید و فوتبالیست ها همیشه به شدت زیر نظر قرار می گیرند. اما نه کپا و نه هیچ بازیکن دیگری نباید به خاطر شنیدن انتقاد آشفته شود. خود کپا نیز انسان صادقی بوده و می داند اخیرا اشتباهاتی داشته است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها