شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه از بامداد ۱۳ دی ماه آغاز شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار واشنگتن گوش می‌رسد.

شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه از بامداد ۱۳ دی ماه آغاز شد

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی باصدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشور عراق، ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچمداری مردم پرافتخار عراق در مسیر اخراج آمریکا از منطقه عنوان کرد.

شمخانی ترور ناجوانمردانه سرداران پراوازه جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید عنوان کرد و اظهار کرد: شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلند تری به گوش می‌رسد.

او با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه حضور آمریکا در کشورشان خاطر نشان کرد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده‌ای است که نمی‌تواند اراده دولت‌ها و ملت‌هایی که بدنبال حفظ استقلال و حاکمیت ملی خود هستند را تحت تاثیر قرار دهد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تظاهرات میلیونی مردم آزاده و سلطه ستیز عراق را آغاز نهضتی فراگیر که ملت‌های زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد عنوان کرد و افزود: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشور‌های مختلف بروز و ظهور یافت و این واقعیت رو به گسترش را نمی‌توان با شو‌های تبلیغاتی و فضاسازی‌های رسانه‌ای کتمان کرد.

شمخانی در پایان تاکید کرد: آمریکا باید از این پس خود را اماده کند که هرروز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را به سان تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها