فیلم‌هایم به «فجر» امسال نرسید/ امید به حضور در جشنواره سی‌ونهم

عباس بلوندی طراح صحنه و لباس باسابقه و دارنده چند سیمرغ بلورین فجر ضمن اشاره به دلایل دومین دوره غیبتش در جشنواره فجر، اظهار امیدواری کرد در سی و نهمین جشنواره فجر فیلمی داشته باشد.

فیلم‌هایم به «فجر» امسال نرسید/ امید به حضور در جشنواره سی‌ونهم

به گزارش خبر فوری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور ندارد، گفت: این دومین سالی است که امکان رقابت در جشنواره فیلم فجر را نداشته‌ام و هیچ کدام از آثاری که در سال جاری در دست تولید داشتیم، برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور و «بی‌تار» به کارگردانی جمیل رستمی را در دست داشتم که هیچ کدام از آثار به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید، در واقع نزدیک به ۲ سال است که در هر پروژه‌ای کار می‌کنم به موقع برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمی‌شود.

طراح صحنه «یتیم خانه ایران» بیان کرد: البته در سال جاری ۲ کار دیگر را هم پذیرفتم که متاسفانه این ۲ اثر هم متوقف شد. پیشنهادهای مختلفی نیز داشتم که نتوانستم در آن‌ها حضور داشته باشم.

وی تاکید کرد: «کارو» جزو فیلم‌هایی است که بخش زیادی از دکورهای آن ساخته شده است. داستان این فیلم در کردستان رخ می‌دهد اما فیلمبرداری آن در خلخال و اردبیل انجام شده است.

بلوندی گفت: «کارو» داستان یک نوجوان کشتی‌گیر است که برای حضور در تیم ملی انتخاب می‌شود، اما تصمیم می‌گیرد که به جبهه برود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: طولانی شدن زمان تولید، شرایط نامناسب جوی و یا بازنویسی فیلمنامه باعث شد که «کارو» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده نشود. امیدوارم در دوره‌های دیگر در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم.

بلوندی در پایان گفت: در حال حاضر برای حضور در یک فیلم سینمایی گفتگوهایی داشته‌ام که در مرحله پیش تولید است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها