تهرانی‌ها در دو هفته پیش‌رو، با کاهش ۲۰ درصدی مصرف از قطعی برق پیشگیری کنند

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل سرمای «بی‌سابقه» شهروندان باید حداقل ۲۰ درصد مصرف برق و گاز خود را از پنجشنبه تا ۲ هفته آینده کاهش دهند تا برق قطع نشود.

تهرانی‌ها در دو هفته پیش‌رو، با کاهش ۲۰ درصدی مصرف از قطعی برق پیشگیری کنند

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخاطر سرمای بی سابقه، شهروندان حداقل ۲۰ درصد مصرف برق و گاز خود را از امروز تا ۲ هفته آینده کاهش دهند.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران آمده است: با توجه به برودت و سرمای هوا و افزایش بی سابقه مصرف گاز و انواع انرژی در کشور و محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها، شاسته است به منظور پیشگیری از قطع برق، تا حد امکان نسبت به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف برق و گاز خود از امروز تا دوهفته آینده همکاری کنند.

این اطلاعیه می افزاید: با مصرف صحیح برق، می توان در مصرف گاز به دلیل تامین بخش عمده ای از سوخت نیروگاه های برقی صرفه جویی کرد.

بارش باران و برف از عصر روز گذشته در تهران آغاز شده است.

هواشناسی استان تهران روز گذشته اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی جدید به تدریج در سطح استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. بارش ها در نیمه شمالی استان بصورت بارش برف و افت محسوس دما (بویژه در ارتفاعات و نیمه شمالی استان) همراه خواهد بود.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • موشک انداز
    0

    ایران اولین کشور دارای زخایر گاز تو دنیا خودش هم نمی تونه تامین کنه واقعا که بگید با این ساز و برگ می خواهید به تمام دنیا حکومت کنید شما لیاقت حکومت با ایران هم ندارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها