چرا بیل پس از گلزنی خوشحالی نکرد؟

گرت بیل شب گذشته برابر سالامانکا گل اول رئال را به ثمر رساند ولی آن را جشن نگرفت.

چرا بیل پس از گلزنی خوشحالی نکرد؟

رئال مادرید شب گذشته در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری 1-3 برابر سالامانکا پیروز شد و به دور بعد صعود کرد.

گرت بیل پس از 143 روز موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد و توانست قفل دروازه سالامانکا را باز کند. او پس از گلزنی تنها قدم زد و خوشحالی نکرد تا اینکه دیگر هم تیمی ها به او رسیدند و پس از حرفی که کاسیمیرو به او زد بود که لبخند در چهره او دیده شد.

ستاره ولزی مدت هاست در رئال شرایط خوبی ندارد و در اسپانیا او را به بی تعصبی و عدم تعهد به رئال متهم می کنند. اخیرا اخبار زیادی در مورد جدایی او به گوش می رسد و حتی زمزمه های انتقال قرضی او نیز به گوش می رسد که از سوی ایجنت او به عنوان یک اتفاق مسخره یاد شد.

دو روز پیش خبر ملاقات سران رئال و تاتنهام برای انتقال بیل به تیم سابقش منتشر شد و همه اینها باعث شده تا بیل از کمتر انگیزه ای در رئال برخوردار باشد. او به دلیل یک بیماری عفونی سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد. بیل که به نظر از بیماری بهبود پیدا کرده بود، در بازی برابر سویا نیز به فهرست رئال اضافه نشد و زیدان عنوان کرد که مصدومیتی جزئی داشت.

رابطه بیل با زیدان کاملا پرنوسان بوده و گفته می شود در حال حاضر بین این دو ارتباطی وجود ندارد. او شب گذشته به دلیل مصدومیت درخواست تعویض داد و نیمه دوم نتوانست به کار ادامه دهد. شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این بحث مطرح بود که بیل با همین مصدومیت برای تیم ملی ولز بازی می کرد ولی برای رئال چنین ارزشی قائل نیست.

هشت روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد و باید دید شرایط بیل چگونه خواهد شد. هنوز احتمال جدایی او در زمستان وجود دارد هرچند که این احتمال برای تابستان پیش رو بیشتر است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها