قوانین سخت و عجیب ستین برای بازیکنان بارسا

کیکه ستین مخالف هرگونه استراحت و مرخصی به بازیکنان بارسا است و حتی زیر باد و باران شدید نیز تمرین تیمش را تعطیل نکرد.

قوانین سخت و عجیب ستین برای بازیکنان بارسا

کیکه ستین در بدو ورودش به بارسلونا قوانین سفت و سختی برای بازیکنان بارسا در نظر گرفته است.

بارسلونا شب گذشته در زمین ایبیزا و در یک بازی دشوار توانست 1-2 پیروز شده و راهی دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری شود. یک روز بعد برای همه بازیکنان بارسا تمرین در نظر گرفته شده و خبری از استراحت به یازده بازیکن اصلی مقابل ایبیزا هم نیست.

ستین در اولین روز حضورش دو جلسه تمرین را در نظر گرفت و یک روز مرخصی از پیش تعیین شده بازیکنان در چهارشنبه هفته پیش را نیز لغو کرد.

ستین که قصد دارد به مرور سیستم 2-5-3 را در بارسا جا بیندازد، به خوبی می داند که این سیستم به آمادگی بدنی فوق العاده ای برای اجرا نیاز دارد و به همین دلیل با وجود کمبود وقت و حساس تر شدن بازی ها در نیم فصل دوم، قصد دارد با تمرینات بیشتر این نقیصه را برطرف کند.

بازیکنان بارسا روز بازی با گرانادا نیز تمرین کردند که این مهم پس از مدت ها اتفاق می افتاد. تمرین پیش از بازی با ایبیزا زیر باران و باد شدید انجام شد به طوریکه داد جرارد پیکه هم پیش از شروع تمرین در آمد و او با لحنی نه چندان جدی به تمرین در آن شرایط جوی معترض شد.

از زمان آمدن ستین بازیکنان بارسا هر روز به جز روز گذشته که با ایبیزا بازی داشتند، به تمرین پرداخته اند. برای امروز و نیز فردا صبح تمرین در نظر گرفته شده است. بازیکنان فردا جمعه که روز قبل از بازی با والنسیا است، ساعت 16.30 نیز یک جلسه تمرینی دیگر خواهند داشت ولی روز بازی تمرین نخواهند کرد.

یکشنبه و دوشنبه آینده نیز ساعت 11 صبح بازیکنان باید در تمرین حاضر باشند. باید دید این قوانین سختگیرانه ستین در نهایت چه دستاوردی برای بارسا خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها