سالامانکا 1 - 3 رئال مادرید؛ صعود دشوار کهکشانی ها

رئال مادرید در دیداری دشوار 1-3 سالامانکا را مغلوب کرد.

سالامانکا 1 - 3 رئال مادرید؛ صعود دشوار کهکشانی ها

رئال مادرید نیز همانند بارسلونا مقابل رقیب گمنام‌اش در کوپا دل ری بازی دشواری را تجربه کرد و در نهایت با کسب پیروزی 1-3 راهی دور بعدی شد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. روی دفع توپ ضعیف بازیکنان سالامانکا، گرت بیل با استپ سینه ای تماشایی و ضربه ای زمینی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

سالامانکا در صدد جبران برآمد و می توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه گونجورا با عکس العمل تماشایی آرئولا همراه شد. در اواسط نیمه اول این کریم بنزما بود که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او از زاویه ای بسته با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 37 و روی پاس کاسمیرو، خامس در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه چیپ و تماشایی او به دیرک برخورد کرد و این فرصت از دست رفت، تا نیمه نخست با همان برتری 0-1 رئال مادرید پایان پذیرد.

رئال مادرید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و میتوانست خیلی سریع به گل دوم هم دست یابد، اما خامس موقعیت بسیار خوبی را در دهانه دروازه از دست داد.

اما در دقیقه 58 و بر خلاف انتظار سالامانکا به گل رسید. آلوارو رورو پشت محوطه صاحب فرصت شد و با پیشروی به درون محوطه و ضربه ای فنی، گل تساوی را وارد دروازه رئال کرد.

اما رئال مادرید خیلی زود به گل دوم دست یافت. روی ارسال زمینی مارسلو، براهیم دیاز در دهانه دروازه در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد و در نهایت گونجورا به اشتباه دروازه سالامانکا را باز کرد.

در دقیقه 65 و با هجوم همه جانبه بازیکنان سالامانکا، این تیم فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما در نهایت ضربه دی نالاوا با مهار تماشایی آرئولا همراه شد. دقایقی بعد سالامانکا تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه دی نالاوا از روی خط با مهار آرئولا بازگردانده شد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 83 دو بار متوالی ضربات براهیم دیاز و لوکا یوویچ به دیرک دروازه سالامانکا برخورد کرد و رئال بدشانس بود که به گل سوم نرسید.

اما در اوقات اضافی براهیم دیاز با حرکت انفرادی و ضربه ای دقیق دروازه سالامانکا را باز کرد و رئال مادرید در نهایت 1-3 حریفش را مغلوب کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها