فال روزانه پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که پشت‌سر گذاشته‌اید زندگی را جدی نگرفته‌اید و عمر شما مثل برق و باد گذشته است، سالی که با تولدتان شروع می‌شود را جدی بگیرید و به جای تمرکز بر چیزهای پیش‌پاافتاده، به دنبال اهداف مهم و کارامد باشید و سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر را رقم بزنید. در این سال نشانه‌هایی برای پیشرفت و موفقیت در پیش روی شما قرار می‌گیرد، این نشانه‌ها را سرسری نگیرید و به احساس خود اطمینان کنید. در بهمن‌ماه که با تولدتان شروع می‌شود، ایده‌ای بکر و خلاقانه به ذهن شما می‌رسد، این ایده را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن درهای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد. در فروردین‌ و اردیبهشت ماه سال آینده فرصتی برای استراحت و آرامش پیدا می‌کنید، این فرصت را از دست ندهید با استراحت و تفریح، خودتان را برای ماه‌های پرتلاش سال تولدتان آماده کنید. در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده حواس‌تان را تا می‌توانید جمع کنید، چرا که در این ماه‌ها احتمال دارد آسیبی به وجود نازنین‌تان برسد یا اینکه ضرر هنگفتی متحمل شوید. آبان ماه سال آینده زمانی است که به اهداف سال تولدتان خواهید رسید. در این ماه اطرافیان یا اعضای خانواده متوجه زحمت‌های شما خواهند شد و خستگی را از تن‌تان در می‌آورند. سالی که با تولدتان شروع می‌شود سالی بسیار حساس برای شما در طول زندگی‌تان است، این سال را جدی بگیرید و اهداف خود را با تمام تلاش دنبال کنید و سال تولد‌تان را با کوله‌باری از تجربه به پایان برسانید.

فروردین

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید، احساس می‌کنید که کودک درون‌تان بیدار شده و حال‌و‌هوای خوش روزهای کودکی در ذهن‌تان تداعی شده است. این احساس را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خاطره‌های خوش را شروع کنید. قسط‌ یا قرض عقب‌افتاده‌ای دارید و هر کاری که می‌کنید پولی برای پرداخت این قسط فراهم نمی‌شود، فراموش نکنید تنها زمانی به ثبات مالی می‌رسید که صرفه‌جویی در پیش بگیرید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و به رغم اینکه در این مشاجره دخالت نداشته‌اید، احساس ناراحتی می‌کنید. اجازه ندهید این مشاجره روز شما را خراب کند و بگذارید اهل منزل برای حل این مشاجره آستین بالا بزنند. شکست بزرگی در زندگی خورده‌اید و دائم به پیامد‌های این شکست فکر می‌کنید، این روحیه شما را از مسیر موفقیت دور می‌کند. در نتیجه از شکست‌های گذشته درس بگیرید و به جای اینکه برای دیروز غصه بخورید، به فکر موفقیت‌های فردا باشید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید، از آنجایی که ماه هرگز پشت ابر نمی‌ماند، قبل از اینکه این رابطه برملا شود، فکری به حال آن بردارید.

اردیبهشت

روز را با ناراحتی و غصه شروع کرده‌اید و خنده جایی روی لب‌های شما ندارد. فراموش نکنید زندگی پستی‌و‌بلندی دارد و با خنده و لبخند به نبرد مشکلات بروید. معامله یا کار بانکی مهمی در پیش دارید، امروز روز خوبی برای کارهای مالی نیست و اگر امکان دارد، این کار را به فردا موکول کنید، در غیر این‌صورت شش‌دانگ حواس‌تان را برای کارهای مالی جمع نمایید. اهمیت زیادی به نیازهای اعضای خانواده می‌دهید و این روحیه شما را از کارهای اصلی خودتان دور نگه‌ داشته‌ است، در نتیجه قبل از اینکه مشکلی در کارهای شما ایجاد شود، اهمیت بیشتری به خودتان بدهید و نیازهای اهل منزل را اولویت‌بندی کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دست‌گشاده‌ای دارید، این رویکرد شما را به فردی قابل‌اطمینان در میان اطرافیان تبدیل کرده است و کمک و پول زیادی در اختیار دوستان و آشنایان قرار داده‌اید، فراموش نکنید که دست‌و‌دلبازی بیش‌ازحد، شما را تا مرز ورشکستگی پیش خواهد برد. فردی در زندگی شما دخالت‌های بی‌جا می‌کند و این رویکرد همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نگران کرده است، امروز زمان خوبی است که به این فرد بفهمانید که پای خود را از گلیم‌اش درازتر نکند و دخالت‌های بی‌جا را کنار بگذارد.

خرداد

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید و مشکلات را یکی پس‌ازدیگری از سر راه بردارید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با فرد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد و این فرد پیشنهادهایی برای موفقیت شما در کارها مطرح می‌کنید، این پیشنهاد‌ها را در اولین فرصت عملی کنید و مطمئن باشید که ضرر نمی‌کنید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران، بد شما را می‌خواهد و همیشه چوب‌ لای چرخ کارهای‌تان می‌گذارد، امروز زمان خوبی است که حساب این فرد را کف دستش بگذارید و به وی ثابت کنید که به هیچ‌قیمتی نمی‌تواند مانع موفقیت شما شود. مشکلی قدیمی و ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، امروز این مشکل زمینه ناراحتی و مشاجره‌ای را بین شما ایجاد می‌کند. از آنجایی که ادامه این وضعیت فاصله‌ زیادی بین شما و عشق‌زندگی‌تان خواهد انداخت، امروز با ایشان صحبت کنید و این مشکل قدیمی را یک‌بار برای همیشه حل نمایید.

تیر

انسان ولخرجی هستید و خرید‌های نابجا و غیر‌ضروری شما را به مرز ورشکستگی کشانده است، این رویکرد را تغییر دهید و از امروز وسواس ‌بیشتری برای خرج‌های زندگی‌تان داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی را در سینه دارد و امروز این راز را با شما درمیان خواهد گذاشت، این راز را سربه‌مهر نگه دارید و اجازه ندهید کسی غیر از شما از راز عشق‌زندگی‌تان باخبر شود. علاقه‌ زیادی به یادگیری دانش و تخصص‌های جدید دارید، این علاقه را به فال نیک بگیرید و با ارتقا مهارت‌های خود، زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. امروز یکی از دوستان یا اعضای منزل از شما درخواست کمک می‌کند، اما از آنجایی که سرتان حسابی شلوغ است، شرایطی برای کمک به این فرد مهیا نمی‌شود، در نتیجه از ایشان عذرخواهی کنید و به وی قول بدهید که در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌‌آید را برای این فرد انجام خواهید داد.

مرداد

امروز به مشکل بزرگی برمی‌خورید و به تنهایی قادر به حل این مشکل نخواهید بود، در چنین مواقعی روی کمک دوستان یا اعضای خانواده حساب باز کنید و مطمئن باشید که دست شما را در گرفتاری‌ها خواهند گرفت. قسمتی از اندوخته خود را در انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، این سرمایه‌گذاری امروز به بار می‌نشیند و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌ شما خواهد شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به دنبال موقعیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری‌های سودآور باشید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها قرار بوده کاری را برای شما انجام دهد، اما امروز متوجه می‌شوید که تصمیمی برای انجام این کار ندارد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که دیگر روی این فرد حساب باز نکنید و در آینده مشکلات خود را به افراد قابل‌اعتماد واگذار نمایید.

شهریور

انسان مهربان و مردم‌داری هستید و هرکاری که از دست‌تان برمی‌‌آید را برای اطرافیان انجام می‌دهید. این رویحه باعث شده تا فردی که نیت شومی دارد از این رفتار شما سوء‌استفاده کند و نقشه‌های پلیدی برای شما بکشد. این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید به هر اندازه که مهربان و نوع‌دوست هستید، به همان اندازه نیز می‌توانید خشن و تلافی‌جو باشید. هنر یا مهارت خاصی دارید و کسی تاکنون قدر هنر شما را ندانسته است، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا هنرنمایی کنید و مهارت و تخصص خود را به رخ دیگران بکشید. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کر‌ده‌‌اید و فرصت فراغتی پیدا خواهید کرد. این اوقات فراغت را به فال نیک بگیرید و به کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید. روزی عاشقانه در پیش دارید و امروز به غیر از سخن عشق و محبت، از همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی نخواهید شنید.

مهر

روز حساسی در پیش‌روی شما است و اگر حواس‌تان را جمع نکنید، احتمال دارد با ضرر مالی روبرو شوید. بعدازظهر فرصتی دست می‌دهد تا با اعضای منزل بنشینید و لحظه‌‌های شادی را تجربه کنید، این فرصت را غنیمت بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. مدتی است که قصد انجام کار مهمی را دارید، اما هرگز شرایطی برای انجام این کار مهیا نشده است، امروز این شرایط فراهم خواهد شد و با انجام این کار، زندگی خود را تغییر دهید. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی و غصه دست از سر شما برنمی‌دارید، در چنین شرایطی وقتی را برای انجام کارهای مذهبی یا مدیتیشن و مراقبه کنار بگذارید و آرامش قلبی و ذهنی پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری مطابق با میل شما انجام می‌‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. این رفتار را جبران کنید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان بفهمانید که از جان و دل دوستش دارید.

آبان

امروز به مهمانی دعوت هستید، اما شرایط در این مهمانی بر وفق‌مراد پیش نمی‌رود و احتمال ایجاد مشاجره‌ای در میان مهمانان وجود دارد، در نتیجه اگر امکانش هست از حضور در این مهمانی انصراف دهید. امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. یکی از مشکلات شما که مدت‌ها است نگران آن هستید، امروز حل خواهد شد و بار نگرانی را به زمین خواهید گذاشت. یکی از دوستان یا آشنایان توقع‌های زیادی از شما دارد و این روحیه باعث شده تا میان شما و ایشان شکرآب شود، در اولین فرصت با وی صحبت کنید و به ایشان بفهمانید که توقع بی‌جایی از شما داشته اشت، در غیر این‌صورت هرکاری که از دست شما بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌‌دهید. برنامه‌ای برای زندگی ندارید و به همین دلیل به دستاورد چشمگیری هم نرسیده‌اید، امروز زمان خوبی است که برنامه‌ای بلند‌مدت برای خودتان تنظیم کنید و با‌نظم و تلاش، آینده‌ای سرشار از دستاوردهای چشمگیر برای خودتان رقم بزنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، این مشاجره به دلیل اختلاف‌نظر شما و ایشان ایجاد خواهد شد، در نتیجه تا می‌توانید از اختلاف‌نظرهای بی‌ارزش دوری کنید و اجازه ندهید میان شما عشق‌زندگی‌تان کدورتی ایجاد شود.

آذر

امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد اهل پس‌دادن پول نیست و اگر به ایشان پول بدهید، دیگر هرگز روی پول‌تان را نخواهید دید. انسان زحمت‌کش و مردم‌دوستی هستید و همکاران یا اعضای منزل امروز برای چنین روحیه‌ای از شما قدردانی خواهند کرد. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کرده‌اید و فرصتی پیدا خواهید کرد تا کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بودن در کنار شما احساس خوشبختی می‌کند، امروز به ایشان ثابت کنید که این احساس یک‌طرفه نیست و بودن ایشان در کنار شما چیزی به غیر از عشق و خوشبختی برای‌‌تان به دنبال نداشته است.

دی

انسان زحمت‌کشی هستید، اما به اندازه‌ای که تلاش می‌کنید، دستاوردی در زندگی نداشته‌اید و امروز این رویکرد شما را خسته و افسرده کرده است، فراموش نکنید که کلید موفقیت در استمرار به تلاش و کوشش نهفته است و در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را خواهید گرفت. به لحاظ کاری روز خوبی را شروع کرده‌اید و اعضای منزل یا همکاران بدون اینکه از آنها درخواست کرده باشید، برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. عازم سفری هستید اما خطری در این سفر شما را تهدید می‌کند و بهتر است چنین سفر خطرناکی را به آینده موکول کنید.

بهمن

امروز یکی از دوستان یا اعضای خانواده به شما هدیه‌ای ارزشمند پیشکش می‌کند و این هدیه موجبات خوشی و رضایت‌خاطر شما را فراهم خواهد کرد. کشمکش‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و مدتی است که روی خوشی و محبت را ندیده‌اید، امروز سنگ‌های‌تان را با همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان وا بکنید و به گونه‌ای زندگی کنید که سخنی به غیر از عشق و محبت میان شما ردوبدل نشود. مدتی است که مشغول انجام کاری هستید، امروز این کار به پایان می‌رسد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی استراحت کنید و از دست‌رنج خود لذت ببرید. کار جدیدی به شما پیشنهاد شده است اما بهتر است قبل از قبول این کار، حسابی فکر کنید و تمام جوانب این شغل جدید را در نظر بگیرید.

اسفند

خبری از اعتماد به‌نفس در زندگی شما نیست و تن به انجام کارهای مهم نمی‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب بیاندازد، فکری به حال ارتقا اعتمادبه‌نفس خود بردارید و عنان زندگی را در اختیار بگیرید. رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دائم زیرنظر دارید و برای انجام کوچک‌ترین اشتباهی، وی را به باد تمسخر می‌گیرید، این رویکرد چیزی به غیر از تخریب رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال ندارد و در اولین فرصت به فکر اصلاح رفتار خود باشید. تغییری مهم در محل کار یا منزل باید انجام دهید اما همیشه از زیر بار انجام این تغییر شانه خالی می‌کنید، امروز زمان خوبی است که برای این تغییر آستین بالا بزنید و مطمئن باشید، این تغییر زمینه پیشرفت‌های زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد. به پدر و مادر یا بزرگان فامیل احترام نمی‌گذارید و از آنها خبر نمی‌گیرید، قبل از اینکه این رویکرد دلخوری بزرگان فامیل را به دنبال داشته باشد، در اولین فرصت سری به آنها بزنید و از ریش‌سفید‌های فامیل دلجویی نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها