ادعای جدید ترامپ:

 شاید سربازان آمریکایی در عین الاسد فقط سردرد گرفته باشند! /فیلم

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره زخمی‌های آمریکایی پایگاه عین الاسد گفت: من شنیدم که آنها سر‌درد و مشکلات دیگری داشتند، چیزی که من می گویم و می توانم گزارش کنم این است که چیزی جدی نبود.

 شاید سربازان آمریکایی در عین الاسد فقط سردرد گرفته باشند! /فیلم

در نشست خبری در داووس سوئیس، خبرنگاری از ترامپ درباره ایران پرسید و گفت:
شما ابتدا بارها به آمریکایی‌ها گفته بودید که پس از انتقام گیری (موشکی) ایران از حمله (ترور منجر به شهادت سردار) سلیمانی، هیچ آمریکایی زخمی نشد؟ ما اکنون می‌دانیم که دست کم ۱۱ نظامی آمریکایی به صورت هوایی از عراق به مکان‌های دیگر منتقل شدند. آیا درباره این تناقض‌ها توضیح می‌دهید؟

دونالد ترامپ پاسخ داد: خیر! من شنیدم که آنها سر درد و مشکلات دیگری داشتند! چیزی که من می گویم و می توانم گزارش کنم این است که چیزی جدی نبود!

خبرنگار گفت: درباره ضربات مغزی احتمالی چطور؟
دونالد ترامپ پاسخ داد: آنها چند روز بعد در این باره به من گفته بودند. شما باید از وزارت دفاع بپرسید. من این‌ها (جراحت‌ها و صدمات به نظامیان آمریکایی در عین الاسد) را در مقایسه با سایر جراحت‌هایی که دیده‌ام، جراحت‌هایی جدی نمی دانم!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • حمید
    0

    امریکا اینقدر خر تو خر نیست که 400 کشته که شما ادعا میکنید را شخصی مثل ترامپ بتواند مخفی کند انجا یک کشور متمدن و با قوانین انسانی است...

  • امید
    0

    اصلا تمام سربازهای آمریکایی تو جنگ ویتنام را ما کشتیم ، خوبه ، راضی شدید؟ مگه تو این زمانه میشه سربازی کشته بشه و خانواده اش اطلاع نداشته باشن؟ تمامش کنید این سناریوی مضحک رو.

  • علی
    0

    یک آمریکایی آنهم نه سرباز در پادگانی توسط نیرو های منتصب به ایران کشته شد آنها بجایش سردار سلیمانی را گرفتند .حالا تصور کنید یک چنین تلفاتی بخواهید از آنان بگیرید .ترامپ دیوانه است .این را مسئولین ما درست فهمیدند کاری کردند نه سیخ بسوزه نه کباب.فقط ما موندیم که کی انتقام سخت گرفت .و کی بیشتر هزینه کرد.حالا بعضی ها وعده آینده را میدهند .از نیروهای نیابتی هم که خبری نیست .مقتدا صدر هم که گفته باید برید بیرون.

  • منطق
    0

    این ترامپ میخواست یواشکی و تلفنی با رییس جمهور اکراین بر سر مساله جوبایدن تبانی کنه حرفهاش رو شنود کردن و براش الم شنگه و استیضاح درست کردن، حالا هم اگه حتی یک سرباز آمریکا یی خون از دماغش میومد ،دیگه فاتحه اش خونده بود و حتمٱ در دستور کار استیضاح قرار‌میگرفت،چه برسه بتلفات!!!! اما میبینیم که دموکرات ها نتوانستند موضوع تلفات انسانی را بهانه کنندچونکه تلفاتی در کار نبوده!؟! حالا اگه زور چپون میخواید بگید تلفات داشتن راه بازه، اصلآ یک میلیارد آمریکایی کشته شده!بیشترش کنم؟

  • فرزاد
    0

    ملت ایران اسلامی شدیدا منتظر به هلاکت رسیدن ترامپ کثیف وبرایان هوک نجس وپمپئوی نامرداست انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها