نماینده مردم تهران در مجلس:

خروج از NPT نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خروج از NPT یک تهدید موثر است و اگر این تهدید را عملی کنیم، نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

خروج از NPT نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات ظریف مبنی بر اینکه اگر اروپایی‌ها به رفتار بلاوجه خود ادامه دهند یا پرونده ایران را به شورای امنیت بفرستند، از NPT خارج خواهیم شد، اظهار داشت: اگر از NPT خارج شویم، اقدام موثری است زیرا با خروج از این معاهده، ملزم به اجرای بسیاری از تعهدات نیستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج از NPT سبب می‌شود تا اجباری در زمینه اجرای پروتکل الحاقی نداشته باشیم، بیان کرد: با خروج از NPT بسیاری از محدودیت‌‎هایی که برای ایران ایجاد شده، از بین خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال که خروج ایران از NPT منجر به انزوای ایران نمی‌شود؟ افزود: خیر، زیرا خروج از NPT ایران را آزادتر می‌کند. رژیم صهیونیستی نیز عضو NPTنیست و کسی با آن‌ها کاری ندارد.

مطهری گفت: خروج از NPT یک تهدید موثر است و اگر به صورت عملی از این معاهده خارج شویم، نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است، محمدجواد ظریف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت گفته است: گام‌های کاهش تعهدات تمام شده اما اگر اروپایی‌ها به رفتار بلاوجه خود ادامه دهند یا پرونده ایران را به شورای امنیت بفرستند، از NPT خارج خواهیم شد./

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدی
    0

    هرچه به این غربیها رو بدهی پررو تر می شوند زیرا همگی سرسپرده لابی صهیونیستی و دشمن نیابتی اسراییل و آمریکا علیه ایران ومحورمقاومت هستند اگر محتاط باشیم این گرگها جریء تر و درنده تر میشوندو هرگز با ایران کنار نمی آیند.آزموده را آزمودن خطاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها