رهایی پسربچه 10 ساله از چنگال آدم‌ربایان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان کودک 10 ساله پس 2 هفته اسارت از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

رهایی پسربچه 10 ساله از چنگال آدم‌ربایان

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان امروز اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی پسر بچه ای 10 ساله در شهر زاهدان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: این پسر بچه در نهم دیماه سال جاری برای خرید نان از منزل خارج و به منزل باز نگشته بود و تلاش 24 ساعت خانواده او نیز برای پیدایشش نتیجه ای نداشت که با حضور والدین کودک در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده فقدانی بلافاصله تحقیقات پلیس برای پیدایش او آغاز شد.

سردار طاهری ادامه داد: با تشکیل پرونده فقدانی در پلیس آگاهی افرادی ناشناس با خانواده کودک تماس گرفته و در قبال آزادی او مبلغ 8 میلیارد ریال در خواست کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت حفظ جان کودک ربوده شده تحقیقات گسترده ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی آدم ربایان و رهایی او آغاز شد که در پی تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد کودک توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ربوده شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های بدست آمده و انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی آدم ربایان را شناسایی کردند.

سردار طاهری بیان کرد: آدم ربایان که در پی اقدمات پلیس عرصه را برخود تنگ دیدند روز گذشته مجبور به آزادسازی این کودک در یکی از خیابان های سطح شهر زاهدان شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده تلاش برای دستگیری عاملان متواری این آدم ربایی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها