واکنش آمریکا به تعیین جایزه برای کشتن ترامپ

یک مقام وزارت خارجه آمریکا به پیشنهاد نماینده مجلس شورای اسلامی برای اعطای جایزه به هر کسی که ترامپ را از میان بردارد، واکنش نشان داد.

واکنش آمریکا به تعیین جایزه برای کشتن ترامپ

رابرت وود نماینده آمریکا در امور خلع سلاح تعیین جایزه سه میلیون دلاری از سوی نماینده مردم کهنوج در مجلس را "اقدامی مضحک" خواند.

و که کشورش تاکنون در سراسر جهان هزاران اقدام تروریستی انجام داده و آخرین مورد آن نیز ترور سردار شهید سلیمانی بود، مدعی شد پیشنهاد نماینده پارلمان کشورمان "نشان دهنده تروریستی بودن نظام ایران است."

آمریکا در یک اقدام تروریستی و در یک حمله هوایی در خاک عراق سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را که به شکل رسمی مهمان دولت عراق بود، ترور کرد که با خشم و اقدامات تلافی جویانه کشورمان مواجه شد.

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام تروریستی پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج کرمان در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه گفت که از طرف مردم استان کرمان، (زادگاه سردار سلیمانی) به هرکسی که دونالد ترامپ را از میان بردارد، جایزه سه میلیون دلاری اعطا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • یزدان
    0

    دقیقا پیشنهاد نماینده مجلس ما هم پیشنهاد برای اقدام تروریستی است عین همان تروری که منجر به شهادت سردار ما شد.

    نظرات شما -
    • جنوبی
      0

      کافیه سری به کهنوج جنوی ترین منطقه در استان کرمان بزنید تا به عمق محرومیت پی ببری . انجا بوده ام که میگوییم .آقای نماینده اگر بیل زنی برو برای آبادانی منطقه ات تلاش کن .مردم مظلوم آنجا کارهای واجبتری دارند .

  • مجيد نارويي
    0

    دقيقا

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط موشک

  • مسعوداحمدی
    0

    اینکه نماینده پارلمانی ما بدور از هرگونه آداب و عرف دیپلماتیک نظراحساسی داده دراین شکی نیست واینکه چرا این موضوع رسانه ی شده عجیب تر انگار برای خیلی ها آبرو و ارزش ایرانی بودن بسیارکم ارزش تر از سوارشدن برموج بحران و انتفاع افرادی خاص ازاین تحریم ها ، شده

  • کاربر ناشناس
    0

    این نماینده حق ندارد از طرف مردم کرمان حدف بزند ما همیشه باید منطق داشته باشیم کاری کنیم که در صحنه سیاسی و نظامی ترامپ را شکست بدهیم کاری که عرف نیست و توان آن را هم نداریم چرا حرفشو میزنیم از مردم تقاضا داریم کسانی که آبکی حرف میزنند به مجلس نفرستیم

  • محسن
    0

    ترور کردن باید ترور کنیم، فقط باید موقعیتش باشه

  • محمد
    0

    سلام وقتی کسی در مورد یه مسئله مهم صحبت می‌کنه و در جایگاهی ایستاده که از طرف ملت صحبت می‌کنه باید حواسش جمع کنه که چی میگه بهتر عمل کنی تا حرف بزنی اینجا حرف زن بسیاره تو اگه راست میگی ادمش داری که ترامپ رو ترور کنه ما خونمون میفروشیم ولی حرفی که در حد ریا و نمایش باشه جوابش هم همونه بیشتر ضایعمون نکنید لطفاً لطفاً

  • دبهل
    0

    این رابیرون کنید

  • محمدفتحی
    0

    سلام نظام فاسدحاکم برامریکاسردارسلیمانیها راترورمیکند وکرده پس بایدان طرزفکرونظام برداشته شودوازمیان برداشتن ترامپ ویاهرفرددیگر کاری نمیشود نظام حاکمه امریکاچه دموکرات وچه جمهوریخواه فرقی ندارندهمه گرگان وحشی وخونخوارند

  • کاربر ناشناس
    0

    افسوس که خون سگی مثل ترامپ حرام است اوانگل خونخوارجامعه است سرخیاورامیبینید اوحرامزاده است به کل دنیا ثابت شد ملعون کثیف مارزخمی موش کورافعی کور

  • موشک انداز
    0

    ما ایرانیا یه مثل داریم که میگه سنگ بزرگ علامت نزدنه شماها اگه مردش بودین تا حالا سلمان رشدی که به قران کریم اهانت کرد رو کشته بودین ترامپ پیش کش وقت انتخابات هستش کلمات حماسی و رجزخوانی از دیدگاه این نماینده مردم محترم کهنوج در همین راستا می باشد مجلس فرمایشی و بله قربان گوی حاکمیت نه نماینده مجلس مقتدر ملت.

  • گاوصندوق
    0

    یارو 3,000,000 دلار معادل36,000,000,000تومن مایه داره، اسم نماینده مردم رو هم گذاشته رو خودش ،بعدش مردم بشاگرد در استان خودش در زیر خط فقرند، اینهمه پول رو از کجا آوردی یارو!

  • م
    0

    نماینده ها شدن همه کاره ملت و بیکاره حوزه انتخاباتی خودشون ....نمایندگان فاسدی که باز تایید میشن !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها