لمپارد: خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی همان داستان همیشگی رخ داد

سرمربی تیم چلسی به از دست دادن موقعیت‌های زیاد تیمش در بازی برابر آرسنال اشاره کرد.

لمپارد: خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی همان داستان همیشگی رخ داد

در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها چلسی در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک از حریفش آرسنال پیش بود گل تساوی را دریافت کرد و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از توقف تیمش در این دیدار گفت: به اندازه کافی در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم اما این همان داستان قدیمی و همان خطاهای قدیمی بود. من به خاطر وضعیت بازی ناامید شده‌ام ما سزاوار این بودیم که برنده بازی شویم اما وقتی لوئیز از زمین اخراج شد، حریف طوری بازی کرد که انگار بازیکن کمتری در زمین ندارد. اشتباهاتی در این دیدار داشتیم که جریان بازی را تغییر داد و باعث شد سه امتیاز بازی به ما نرسد.

لمپارد اضافه کرد: من هیچ‌کدام از گل‌هایی را که دریافت کردیم دوست نداشتم. ما باید این موارد را متوقف کنیم. بازیکنان باید وظیفه خود را بدانند. این فوتبال است و ما باید از آن عبور کنیم. مثلا روی گل اول، انگولو کانته تعادل خود را از دست داد و لیز خورد. چنین اتفاقاتی در زمین بازی رخ می‌دهد و اجتناب ناپذیر است. در آن صحنه باید بازیکنان دیگر جای خالی او را پر می‌کردند.

چلسی که در هفته اخیر نیز برابر نیوکاسل شکست خورده بود، در این دیدار نیز به تنها یک امتیاز بازی بسنده کرد تا موقعیت این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به خطر بیفتد. شاگردان لمپارد در بازی بعدی خود با هال سیتی و سپس لسترسیتی دیدار خواهد داشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها