مقتدی صدر: در کشور من برای غریبه‌ها جایی نیست


2 بهمن 1398 - 10:37
5e27f4a018d79_2020-01-22_10-37
رهبر جریان صدر درباره "تظاهرات میلیونی" که قرار است روز جمعه برگزار شود، توییت جدید منتشر کرد.

 مقتدی صدر در توییتر نوشت:‌ در کشور برای غریبه‌ها من جایی نیست. ملت به خروش آمده و پشتیبان دارد. آیا می‌دانی صدای ملت مانند غرش شیر است... اگر غرش ملت بلند شود و شدت یابد آن برای پیروزی است و زمانی است که هر غریبه‌ای باید برود و ظلم فاسد ریشه کن شود.

وی افزود: حاکمیت،‌ آزادی اصلاحات خواسته‌ای ریشه‌دار و از نو مطرح شده است، آنها عاشقان جسور در سرزمینی متحد هستند، فریادبرآورندگانی با صدای ای سرزمین عاشق تو هستیم مثل سروری واحد.

صدر در پایان توییت خود نوشت:‌ تظاهرات کنید و جلو بروید.

رهبر جریان صدر درباره "تظاهرات میلیونی" که قرار است روز جمعه برگزار شود، توییت جدید منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e27f4a018d79_2020-01-22_10-37
2 بهمن 1398 - 10:37

 مقتدی صدر در توییتر نوشت:‌ در کشور برای غریبه‌ها من جایی نیست. ملت به خروش آمده و پشتیبان دارد. آیا می‌دانی صدای ملت مانند غرش شیر است... اگر غرش ملت بلند شود و شدت یابد آن برای پیروزی است و زمانی است که هر غریبه‌ای باید برود و ظلم فاسد ریشه کن شود.

وی افزود: حاکمیت،‌ آزادی اصلاحات خواسته‌ای ریشه‌دار و از نو مطرح شده است، آنها عاشقان جسور در سرزمینی متحد هستند، فریادبرآورندگانی با صدای ای سرزمین عاشق تو هستیم مثل سروری واحد.

صدر در پایان توییت خود نوشت:‌ تظاهرات کنید و جلو بروید.

منبع: ایسنا

66

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
دبیر 0 1 پاسخ 1398/11/3 -06:54

کشورهای اعراب احتیاج به دشمن ندارند بحال خود ولشون کنی خودشون خودشنرا میخورند،البته خوزستانی های عزیز ما که عرب زبان هستند ازاین طبع انها بدورند

دلباز یاسوج 1398/11/3 -09:41

فقط یه چیزی نوشتی، به کشورهای عربی اطراف ایران یه نگاه منطقی و به دور از تعصب بیانداز بعد ببین حقیقت ماجرا را، برادر من ، بهترین رفاه را همین کشورهای عربی همسایه ما برای مردمشان به ارمغان آورده اند و ما چشمانمان کور هست و نمی خواهیم ببینیم

علی فاتح 0 0 پاسخ 1398/11/3 -00:15

لطفا یکی روشن کنه این مقتداصدرچه جورآدمیه موضعش چیه وچه جایگاهی درعراق دارد.اصلا کدام طرفیه .

دلباز یاسوج 1398/11/3 -09:38

دخالت دین در سیاست یعنی همین

از جان سیر 1 0 پاسخ 1398/11/2 -21:53

وای بحال عراق اگر اموراتش را به این سید هرهری مسلک و هیجانی بدهدچند سال پیش به عربستان نزدیک شد .پول زیادی هم از آنان تلکه کرد .اخیرا هم که چندین بار به ایران آمد .(دیدیم که جایش مانند نامش در صدر مجلس بود )حتما پولش را هم گرفته که خیالش راحته واینطوری حرف میزنه .واقعا که سیاست پدر و مادر نداره .....

حسین 0 0 پاسخ 1398/11/2 -19:28

کشور عراق با وجود اقوام تجزیه طلب و مخالف هم ( کرد. ایزدی. سنی در انواع مختلف. شیعه آن هم در واژن های مختلف از نوع شیرازی مقتدایی و سیستانی)! نیازی به مداخله غریبه ها جهت ایجاد عدم ثبات ندارد. خود به خود ناآرام است. عرب تا دموکراسی خیلی راه دارد. امارات هم دارد ادای دموکراسی را در می آورد.

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/11/2 -19:19

قابل توجه دو آتشه ها که میخواهند عراق را بسازند با چه زبانی بگن تو کشور ما دخالت نکنید این همه حق این مردم بیچاره را به کشور عراق سرازیر نکنید

هادی ، خوزستان 5 0 پاسخ 1398/11/2 -17:11

غریبه ، غریبه است. ایرانی ، امریکایی نداره. واقعیت داره هر چند تلخ

همایی 1 0 پاسخ 1398/11/2 -16:20

خواهشا دست از سانسور و تعبیر و تغیر نظرات و خود اصل خبر بردارید! از خبرنگار و روزنامه نگار و.. بیشتر انتظار داریم.

همای 0 1 پاسخ 1398/11/2 -13:25

معنی سیاست در یک بخش خاص آن یعنی موج سواری؛بعصی موقع ها برای ایشان غریبه یعنی ایرانی و در مقطع زمانی دیگر یعنی سعودی و در مقطع دیگر یعنی آمریکایی. الان فکر کنم با توجه به "بادها"! ، غریبه یعنی آمریکایی!

مرتضی 10 1 پاسخ 1398/11/2 -11:56

(( مقتدی صدر: در کشور من برای غریبه‌ها جایی نیست )) چه جالب تا چند وقت پیش برادرانتون بودیم الان غریبه !!!

فریاد 12 1 پاسخ 1398/11/2 -11:05

البته منظورش همه خارجی هاست منجمله ایران و آمریکا.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks