وزیر آموزش‌ و پرورش به سوریه سفر کرد

وزیر آموزش‌ و پرورش جهت دیدار با مقامات سوری، مدارس جمهوری اسلامی در این کشور و انعقاد تفاهم‌نامه به کشور سوریه سفر کرد.

وزیر آموزش‌ و پرورش به سوریه سفر کرد

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌ و پرورش به دعوت عماد موفق العزب، وزیر آموزش و پرورش سوریه، سفر دوروزه‌ای را به دمشق طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، دوم و سوم بهمن انجام می‌دهد.

در این سفر وزیر آموزش‌وپرورش دیدارهایی با نخست‌وزیر، رئیس مجلس، وزیر آموزش عالی سوریه و دیگر مقامات این کشور خواهد داشت.

از برنامه‌های این سفر امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های آموزشی بین دو کشور در زمینه‌های همکاری و تعامل در عرصه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش ابتدایی، آموزش استثنایی، کتب درسی، صنایع آموزشی، تربیت‌معلم و استعدادهای درخشان خواهد بود.

بازدید از مدرسه امام خمینی جمهوری اسلامی ایران در دمشق و بررسی مسائل مدارس ایرانی در کشور سوریه از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک دانشجو
    0

    به نظر من باید رشادتهای سرداران ایرانی و سوری در جنگ علیه داعش در کتب درسی سوریه ثبت شود تا نسل اینده بدانند خاک ومردم کشورشان علی رغم سلیقه های سیاسی مختلف دستخوش چه دسیسه های شده در غیر این صورتدستگاههای رسانه ای غرب و امریکا چیزی متناقض با این موضوع را به نسل های اینده ما القا میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها