مهاجری: از ماهینی ممنونم که ما را انتخاب کرد

نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکنش را به دلیل فسخ یکطرفه از دست داد اما تغییرات مالکیتی به این تیم کمک کرد که بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد.

مهاجری: از ماهینی ممنونم که ما را انتخاب کرد

نساجی یکی از تیم هایی در نیم فصل اول بود که نمایش فوتبالی خوبی داشت اما در نتیجه گیری در برخی از مسابقات موفق نبود. با این حال آن ها که به دلیل مشکلات مالی چند بازیکن اصلی شان را در نیم فصل از دست دادند توانستند با جذب چند مهره خوب تیمشان را برای نیم فصل دوم کامل کنند.

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی در ارتباط با شرایط این تیم در این روزها گفت:" خداراشکر با وجود مشکلاتی که در نیم فصل اول برایمان پیش آمد توانستیم از این مشکلات عبور کنیم. ما دردسرهای زیادی داشتیم چون چند تا از بازیکنان ما به دلیل فسخ قرارداد جدا شدند و با توجه به پنجره بسته تیم کارمان خیلی سخت بود. از آقای حدادیان و همینطور آقایان امیری و سیف الله پور تشکر می کنم که در این وقت کم توانستند تیم را سامان بدهند."

او افزود:" آن ها توانستند خیلی از بدهی ها را صاف کرده و پنجره نقل و انتقالاتی باز شد و بازیکنان خوبی هم گرفتیم. اردوی خوبی هم در بندرعباس داشتیم هرچند یکسری از بازیکنان دیر به ما اضافه شدم. ما بازیکنانی را با توجه به نیازی که داشتیم گرفتیم."

سرمربی نساجی در ارتباط با حضور حسین ماهینی کاپیتان پرسپولیس در این تیم گفت:" قطعا حسین ماهینی برای هر تیمی نعمت است. با توجه به ظلمی که در فسخ قرارداد بازیکنان به نساجی شده بود جذب حسین ماهینی یک اتفاق بسیار خوب بود. حسین پیشنهادات دیگری داشت و از او تشکر می کنم که ما را انتخاب کردم. من در استقلال اهواز در سال های 84-85 با ماهینی کار کرده بودم و او را به خوبی میشناسم. او از نظر اخلاق و رعایت اصول حرفه ای گری خیلی می تواند به تیم کمک کند و بارتجربه خط دفاعی تیم با حضور ماهینی بالاتر می رود. امیدوارم نساجی هم بتواند به حسین ماهینی کمک کند که بتواند بعد از مصدومیتی که داشت بازگشت موفقی به فوتبال داشته باشد."

مهاجری در ارتباط با محمدقاضی و جدایی این بازیکن گفت:" محمدقاضی قراردادش را با ما یکطرفه فسخ کرد. به نظر من محمد به خاطر مشکلاتی که باشگاه داشت از ما جدا شد. کسی در توانایی های قاضی شکی ندارد و انشالله بتواند در شهرخودرو بدرخشد."

او با اشاره به اهدافی که در نیم فصل دوم همراه تیمش دارد گفت:" هدف گذاری ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، ما در نیم فصل اول یک مقدار بدشانسی آوردیم و عوامل زیادی دست به دست هم داد تا نتایج آنطوری که دلمان می خواهد نباشد. اما با وجود اوضاع نامناسبی که در باشگاه وجود داشت فکر می کنم فوتبال خوبی ارائه دادیم."


نساجی در این فصل از نظر بازیکن مراودات خوبی با سپاهان داشته است. مهاجری در این رابطه گفت:"ما با همه تیم ها رابطه خوبی داریم. از سپاهان هم تشکر می کنم اما همانطور که گفتم این رابطه با همه تیم ها باید اینگونه باشد."

سرمربی نساجی همچنین با اشاره به حضور بازیکنان جدیدی چون ماهینی، باقری، بحیرایی ، سعید کریمی و مهدی رحیمی گفت:" برای موفقیت تیم بحث هارمونی اهمیت دارد بخصوص تیم ما که عملکرد مبتنی بر عملکرد گروهی است. این بچه ها دیر به ما اضافه شدند و امیدوارم با تلاش مضاعفی که دارند بتوانند خلایی که با جدایی بازیکنان به وجود آمد را پرکنند."

او درباره اینکه آیا در نیم فصل پیشنهاداتی از دیگر تیم ها داشت هم افزود:" بله پیشنهاد داشتم اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی نساجی است. ما روزهای سختمان را پشت سرگذاشتیم و می خواهم نتیجه زحماتی که کشیدیم را در نیم فصل دوم ببینیم. خیلی کم پیش آمده که خود من در نیمه راه تیمی را رها کنم بخصوص نساجی که هوادارانی دارد که نمی توان از آن ها گذاشت. در اینجا یک ارتباط عاطفی و احساسی عمیقی بین بازیکنان و تیم و هواداران وجود دارد. هواداران نساجی واقعا تماشاگرانی حرفه ای و عاشق تیمشان هستند و با وجود مشکلاتی که بود پای این تیم ایستادند. تیم مدیریتی و در راس آن ها آقای حدادیان و بازیکنان و کادرفنی تمام تلاششان را انجام می دهند تا هواداران نساجی به چیزی که لیاقتش را دارند برسند."


رضا مهاجری در بخش پایانی صحبت هایش در پاسخ به این سوال که از میان دایی و قلعه نویی کدام گزینه را برای تیم ملی مناسب می داند گفت:" خب هردو از مفاخر فوتبال ما هستند و فرقی بین آن ها نمی بینم. تنها ایرادم به فدراسیون فوتبال است و ای کاش قبل از اینکه برانکو با عمان قرارداد ببندد مربی ایرانی را انتخاب می کردند. به نظرم این اتفاق ها توهین به مربی ایرانی بود. هرکسی که بیاید کار سختی دارد اما من اعتقاد دارم که تیم ملی با مربی ایرانی می تواند به موفقیت برسد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها