مانه عادت دارد از شادی گل من تقلید کند

روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول صحبت‌های جالبی را درباره خوشحالی بعد از گل سادیو مانه مطرح کرده است.

مانه عادت دارد از شادی گل من تقلید کند

روبرتو فیرمینو و سادیو‌مانه نشان داده اند که همواره رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و درون زمین نیز همکاری های فوق العاده‌ای بین این دو ستاره شکل می‌گیرد؛ این دو در کنار محمد صلاح مثلث فوق العاده ای را در خط حمله لیورپول تشکیل داده اند؛ موضوعی که یکی از مهم ترین ارکان موفقیت تیم یورگن کلوپ در فصول اخیر بوده است.

حالا اما فیرمینو صحبت های جالبی را درباره خوشحالی بعد از گل هم تیمی سنگالی خود مطرح کرده است. این ستاره برزیلی می گوید: "سادیو عادت کرده که از شادی بعد از گل های من تقلید کند. من هر کاری انجام می دهم او نیز شبیه به آن را انجام می‌دهد. این موضوع تنها به درون زمین مربوط نمی شود بلکه خارج از فوتبال نیز این اتفاق رخ می دهد. همیشه این موضوع را به سادیو متذکر می‌شوم اما او دوباره کار خودش را انجام می‌دهد و به صحبت هایم توجهی نمی‌کند. عجیب تر این که او می‌گوید من از روی شادی گلهای تو تقلید نمی کنم و من نیز تنها به این موضوع می خندم. "

فیرمینو در ادامه گفت: " چهار سال است که در لیورپول کنار یکدیگر هستیم و شناخت خوبی نیز نسبت به هم داریم. از اینکه توانست جایزه مرد سال آفریقا را از آن خود کند خوشحال هستم و این موضوع را به سادیو تبریک می گویم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها